سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۷
۲

قیمت روز موتورسیکلت در ۳۱ اردیبهشت

چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 728325
در این گزارش قیمت تعدادی از مدل های مختلف موتور سیکلت را جمع آوری کرده ایم .
قیمت موتورسیکلت؛ آپاچی ۳۱ میلیون تومان
به گزارش جهان نيوز، موتور سیکلت یکی از وسایل نقلیه مورد توجه جوانان است و در شرایطی که خیابان‌ها  از ترافیک مملو شده‌اند خیلی از افراد تمایل به خرید موتور سیکلت دارند.

در این گرازش قیمت برخی از مدل های پر فروش موتور سکلت را جمع  آوری کرده ایم و یک مدل از آن را بررسی و معرفی می کنیم.

قیمت انواع موتور سیکلت به شرح زیر است: 


 
معرفی و بررسی آپاچی ۲۰۰
آپاچی ۲۰۰ یکی از جدیدترین محصولات کمپانی تی وی اس در بازار کشورمان محسوب می‌شود چراکه در اواخر سال ۱۳۹۶ به ایران راه پیدا کرد. هدف از عرضه این موتورسیکلت، رقابت با باجاج پالس NS۲۰۰ بود که فروش بالایی را تجربه کرده بود و محصول موفقی در کلاس خود به شمار می‌رفت.


به نوعی آپاچی ۲۰۰ در کنار رقیب هموطن خود، موتورسیکلتی مناسب برای خریدارانی است که به دنبال کمی قدرت بیشتر هستند و سواری سریعتر و باکیفیت‌تر را در ازای قیمت بالاتر ترجیح می‌دهند.

آپاچی ۲۰۰ یا تی وی اس آپاچی RTR ۲۰۰ شباهت ظاهری زیادی به آپاچی ۱۸۰ دارد هرچند که باک و فلاپ‌ها کمی بزرگتر شده‌اند و در مجموع موتورسیکلت، عضلانی‌تر به نظر می‌رسد و می‌توان گفت ظاهر جذابی دارد هرچند که کار آن در مقابل پالس NS۲۰۰ کمی سخت است.
 

 
موتور به کار رفته در آپاچی ۲۰۰ حجمی برابر با ۱۹۸ سی سی دارد و از نوع تک سیلندر ۴ سوپاپه است. قدرت این موتور به ۲۰.۷ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۸.۱ نیوتن متر می‌رسد که به وسیله جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ عقب انتقال پیدا می‌کند.

عملکرد این مجموعه قابل قبول است و سواری چابکی را برای آپاچی ۲۰۰ به ارمغان آورده است.

در مجموع باید بگوییم اگر به دنبال یک موتورسیکلت نسبتا قدرتمند شهری هستید، می‌توانید به سراغ آپاچی ۲۰۰ بروید، اما پیش از خرید آن بد نیست نگاهی هم به رقبای آن از جمله پالس NS۲۰۰ بیندازید.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه چند ماه اخیر قیمت موتور صد درصد افزایش پیدا کرده وهیچ نظارتی هم بر آن نمیشه..
ح
Iran, Islamic Republic of
قیمت هوندا ۱۸ زده بودن
در صورتی که سر و ته اش بهم بیاد ۱۲ نمیشه ...........