سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۵

قیمت انواع موتورسیکلت در یکم خرداد

پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 728442
در این گزارش قیمت تعدادی از مدل های مختلف موتور سیکلت را گرد آوری کرده‌ایم.
قیمت موتورسیکلت؛ وسپا ۱۱۰ میلیون تومان
به گزارش جهان نيوز، موتور سیکلت یکی از وسایل نقلیه مورد توجه جوانان است و در شرایطی که خیابان ها از ترافیک مملو شده اند خیلی از افراد تمایل به خرید موتور سیکلت دارند.

در این گرازش قیمت برخی از مدل های پر فروش موتور سکلت را جمع  آوری کرده ایم و یک مدل از آن را بررسی و معرفی می‌کنیم.

قیمت انواع موتور سیکلت به شرح زیر است:


 
معرفی و بررسی آپاچی ۱۸۰
محصولات آپاچی توسط کمپانی تی وی اس (TVS) هند به تولید می‌رسند که سومین تولیدکننده بزرگ موتورسیکلت در کشور هند به شمار می‌رود. ارزش این کمپانی در گزارش مالی سالیانه ۲۰۱۷-۲۰۱۸ به ۲.۱۲ میلیارد دلار رسید و در این سال بیش از ۳ میلیون دستگاه موتورسیکلت به فروش رساند.
 

آپاچی ۱۸۰ یا آپاچی RTR ۱۸۰ یکی از موفق‌ترین موتورسیکلت‌های وارد شده به بازار ایران است که نخستین بار در سال ۱۳۹۳ عرضه شد و در حال حاضر در نسخه‌های صفر کیلومتر و دست دوم در بازار موجود است. این موتورسیکلت به دلیل طراحی ظاهری جذاب، عملکرد فنی مناسب و قیمت معقول تا پیش از گرانی، گزینه ایده آلی برای بسیاری از علاقه‌مندان به موتورسیکلت به شمار می‌رود و به همین دلیل فروش بالایی را هم در ایران تجربه کرد.

موتور به کار رفته در آپاچی ۱۸۰ حجمی برابر با ۱۷۷ سی سی، ۱ سیلندر و ۴ سوپاپ دارد و می‌تواند ۱۷ اسب بخار قدرت و ۱۵.۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت یک جعبه دنده ۵ سرعته با کلاچ دستی در نظر گرفته شده و در مجموع عملکرد خوبی دارد.


 
تی وی اس آپاچی ۱۸۰ کیفیت سواری خوبی دارد، اما چند ویژگی منفی در آن وجود دارد از جمله ضعف در ترمز‌ها و نیز تعادل نه چندان خوب در پیچ‌ها و سرعت بالا. اما باید بگوییم این موتورسیکلت در اولویت خرید قرار دارد و گزینه خوبی به شمار می‌رود هرچند با پرداخت پول بیشتر می‌توان گزینه‌های قدرتمند و جدیدتری را هم خریداری کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *