شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آغاز انضباط‌بخشی موتورسیکلت‌ها

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 518315
معاون شهردار تهران در خصوص ساماندهی موتورسیکلت‌ها گفت:‌ ورود مقطعی نیست و با برنامه‌ریزی کار می‌کنیم و در حال حاضر ساماندهی شروع شده است.
آغاز انضباط‌بخشی موتورسیکلت‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس مازیار حسینی با تأکید بر این موضوع که باید به حریم عابرین پیاده احترام بگذاریم، گفت: در این زمینه برنامه داریم و کمپین از خودمان شروع کنیم را راه‌ اندازی کرده‌ایم و احترام به عابر پیاده در دستور کار قرار دارد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در بخش دیگر از سخنانش به موضوع موتورسیکلت‌ها اشاره کرد و گفت: موتورسیکلت‌ها 20 درصد مشکل شهر هستند ولی به نظر 80 درصد می‌آ‌ید.
معاون شهردار تهران با تأکید بر این موضوع که انضباط‌بخشی موتورسیکلت‌ها در دستور کار قرار دارد، گفت: قرارگاهی برای فرماندهی موتورسیکلت‌ها تشکیل می‌شود.
وی با بیان اینکه ورود ممنوع خودروها در خط ویژه با یک جریمه ساده درست نمی‌شود، گفت: در این زمینه کارهای عملیاتی انجام می‌دهیم.
حسینی با تأکید بر این موضوع که به قدری موضوع موتور بی‌قاعده و قانون است، گفت:‌ انگار قانونی برای آنها نوشته نشده است.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه موتورها پلاک جلو ندارند گفت:‌پلاک عقب را هم با یک زنجیر چرخ مسدود می‌کنند حتی برخی موتورسیلکت‌ها به نام خریدار ثبت نمی‌شوند.
به گفته حسینی انبار موتورسیلکت‌های متروکه پر است و کسی دنبالشان نمی‌آید.
وی با بیان اینکه موتورسیلکت برای برخی‌ها یک وسیله دم دستی و یکبار مصرف است گفت:‌ طرف هر کاری که می‌خواهد می‌کند بعد هم موتور را رها می کند.
معاون شهردار تهران افزود: کمیته‌ای تشکیل داده‌ایم و بحث‌هایی در این زمینه صورت گرفته و همچنین راهکارهایی برای آن در نظر گرفته شده است.
وی در خصوص ساماندهی موتورسیکلت‌ها گفت:‌ ورود مقطعی نیست و با برنامه‌ریزی کار می‌کنیم و در حال حاضر ساماندهی شروع شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *