شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۷

ترامپ؛ برای مقابله با کرونا چه می‌خورد؟

سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 728149
رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت که از ۱۰ روز پیش داروی ضد مالاریای «هیدروکسی کلوروکین» برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می‌کرده است.
ترامپ؛ برای مقابله با کرونا چه می‌خورد؟
به گزارش جهان نيوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت که برای مقابله با ویروس کووید-۱۹ هر روز قرص «هیدروکسی‌کلوروکین» استفاده می‌کند.
 
ترامپ به خبرنگاران گفت که وی از یک هفته و نیم پیش استفاده از این قرص را آغاز کرد و از زینک هم به عنوان اقدامی پیشگیرانه استفاده می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی که چرا از این دارو استفاده می‌کند، گفت که معتقد است این قرص خوب بوده و داستان های خوبی درباره آن شنیده است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت که کارمندان بخش درمان و پزشکانی که در حال حاضر در بیمارستان‌ها برای مقابله با ویروس کروناه هستند از این قرص استفاده می‌کنند.

هیدروکسی کلورین دارویی برای مقابله با مالاریا و درمان بیماری‌های خود ایمن است.

ترامپ پیشتر از این دارو به عنوان «تغییر دهنده بازی» در مقابله با ویروس کرونا یاد کرده و گفته که این دارو در صورت ترکیب با زینک و آزیترومسین  می‌تواند موثر باشد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...........
Iran, Islamic Republic of
واشنگتن درحمایت از تروریسم تاریخ طولانی دارد.
واشنگتن همچنان درحال کمک به داعش است.
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
..........
Iran, Islamic Republic of
واشنگتن در حالی ایران و چهار کشور دیگر را به عدم همکاری با تلاش های آمریکا در مقابله با تروریسم متهم کرده است و این درحالی است که آمریکا درمنطقه و سوریه حامی داعش است حضور آمریکا در منطقه و سوریه برای مبارزه با تروریست ها نیست واشنگتن در این منطقه با داعش در ارتباط است.
Iran, Islamic Republic of
واشنگتن و تروریسم یک هدف را دنبال می کنند.
Iran, Islamic Republic of
واشنگتن و طالبان یک هدف را دنبال می کنند.