جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۳

ابتکار بازیگر نوجوان در سال جهش تولید

سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 724422
بازیگر سریال "شش قهرمان و نصفی" و فیلم سینمایی "مرد نقره‌ای" برای فرهنگسازی رونق تولید در سال «جهش تولید»، دست به یک اقدام ابتکاری زد.
ابتکار بازیگر نوجوان در سال جهش تولید
به گزارش جهان نيوز، امیرکیان عبدی بازیگر نوجوان سینما و تلویزیون که در کارنامه اش، آثاری همچون «قهرمانان کوچک»، «شش قهرمان و نصفی» و «مرد نقره‌ای» دیده می‌شود، در اقدامی ابتکاری کمپین «همیاران تولید» را با هدف فرهنگ سازی در میان کودکان و نوجوانان برای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی راه انداخت.

این بازیگر نوجوان، چند روز پیش و همزمان با آغاز بازپخش سریال «شش قهرمان و نصفی» از شبکه آی فیلم، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، از کودکان و نوجوانان خواست مفاهیم انتقالی از این سریال را برایش بفرستند، بیشتر مطالبی که نوجوانان ارسال کردند در مورد حمایت از کالای ایرانی بود.

«شش قهرمان و نصفی» عنوان سریال تلویزیونی ویژه خانواده ها بود که سال گذشته و در نوروز 98 از شبکه پنجم سیما پخش شد و در قالب داستانی طنز و رزمی کمدی، به خطرات قاچاق کالا و ورشکستگی تولیدکنندگان و بیکاری کارگران ایرانی می پرداخت.سپس امیرکیان عبدی از بچه‌ها درخواست کرد برای محقق شدن شعار فیلم کمپینی واقعی در راستای حمایت از تولید ملی با عنوان ((همیاران تولید)) با کمک بچه‌ها شکل دهند و این موضوع با استقبال فراوان بچه‌ها در حال شکل گرفتن است.

امیرکیان عبدی در بخشی از استوری اش از آماده شدن لوگوی «همیاران تولید» خبر داده و از استقبال نوجوانان برای پیوستن به این کمپین تشکر کرده است و گفته این‌بار هم به بزرگترها ثابت می‌کنیم نباید ما را دست کم بگیرند، ما فرزندان ایران قوی و با امیدیم و با تشکیل این کمپین قصد داریم به تولید کشورمان و پدرانمان کمک کنیم.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از الان فهمیده سلبریتی بودن چقدر خوبه و عرصه فضای مجازی چقدر بهتره!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
احسنت