يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۲

مرگ مشکوک ۴ مرد در پستوی پشت بام

دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 724238
تحقیقات پلیس تهران برای رمز‌گشایی از مرگ چهار مرد که در پستوی کوچک پشت‌بام خانه‌ای در خیابان اجاره‌دار به کام مرگ رفته‌اند در جریان است.
مرگ مشکوک ۴ مرد در پستوی پشت بام
به گزارش جهان نيوز، جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران توضیح داد: ساعت‌۱۳:۳۰ روز گذشته آتش‌نشانان دو ایستگاه از حادثه آتش‌سوزی در خانه‌ای در خیابان اجاره‌دار، کوچه ماندگار با خبر شده و در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد که حادثه آتش‌سوزی در اتاقی‌۱۲‌متری در پشت‌بام خانه دو طبقه اتفاق افتاده است. آتش‌نشانان همزمان با ایمن کردن محل خود را به پشت بام رساندند و متوجه شدند از اتاقک به عنوان محل نگهداری لوازم خانه استفاده می‌شد که دچار آتش‌سوزی شده است. آتش‌نشانان بعد از مهار آتش متوجه شدند که انتهای اتاق به پستوی کوچکی منتهی می‌شود که پس از گشودن در آن با جسد چهار مرد ۳۰ تا ۴۰‌ساله مواجه شدند که ظاهراً دچار دودگرفتگی شده و آثار جراحت ناشی از سوختگی هم در بدن آن‌ها مشاهده نمی‌شد. همزمان با تأیید مرگ این چهار نفر از سوی مأموران اورژانس اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این باره به جریان افتاد.
 
منبع:جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عزیز برادر، خیابان شهید اجاره دار کوچه شهید ماندگار صحیح است
ویدا
Iran, Islamic Republic of
چرا مینویسید مرگ مشکوک؟...