سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

آماده باش آتش نشانی با پمپ‌های آب‌کش

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 705261
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: سازمان آتش نشانی شهر تهران برای رفع آب‌گرفتگی‌ها و تخلیه آب از منازل و نقاط مختلف با استفاده از انواع و اقسام پمپ‌های آب‌کش آمادگی کامل دارد.
آماده باش آتش نشانی با پمپ‌های آب‌کش
به گزارش جهان نيوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درباره اقدامات سازمان آتش نشانی شهر تهران برای مقابله با آبگرفتگی و رفع آبگرفتگی‌های مقطعی گفت: سازمان آتش نشانی به جهت ماهیت کار خود به صورت دائم در آماده باش به سر میبرد.

وی ادامه داد:، اما در مقاطعی با توجه به اتفاقات و پیش بینی‌هایی که میشود برنامهریزی برای اقدامات بیشتر و همچنین تمهیدات لازم در دستور کار قرار میگیرد.

ملکی عنوان کرد: با توجه به پیشبینی‌های صورت گرفته در خصوص بارندگی در شهر تهران انواع و اقسام پمپ‌های آب کش نظیر تکفاز، سه فاز، خودرویی و موتوری در ردیف عملیاتی قرار گرفتهاند.

وی افزود: همچنین خودرو‌های امدادی و احتیاط به خط شده تا در صورت نیاز به محل‌های مورد نظر اعزام شده و اقدام به عملیات کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: از سه روز قبل در گوشه و کنار شهر تهران آبگرفتگی‌هایی عمدتا در نقاط قدیمی شهر ایجاد شده است که برای تخلیه آب همکارانم به این نقاط اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: البته خوشبختانه در این چند روز هیچ حادثه خاص و بزرگی نظیر ریزش ساختمان و یا فروریزش رخ نداده است و از این بابت خدا را شاکریم.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *