پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مرگ خاموش یک جوان در مجتمع مسکونی

يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب: 666938
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان باختن مردجوان به علت استنشاق گاز مونوکسید کربن در موتورخانه یک مجتمع خبر داد.
مرگ خاموش یک جوان در مجتمع مسکونی
به گزارش جهان نيوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۲۲:۲۲ دقیقه شب گذشته گزارش یک گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در محله شهران خیابان طوقانی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه ۷۴ به محل اعزام شد.

وی ادامه داد:محل حادثه یک مجتمع ساختمان پنج طبقه ۲۰ واحدی بود که در طبقه منفی یک این مجتمع موتورخانه‌ای وجود داشت و در جنب موتورخانه یک اتاق ۱۲ متری بود که همسایه‌ها با استشمام بوی گاز آتش نشانی را درجریان گذاشته بودند.

ملکی اضافه کرد:در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی یک مرد جوان و یک خانم ۲۸ ساله و یک دختر نوجوان ۱۴ ساله توسط مردم به بیرون از اتاق منتقل شده بودند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوان جان خود را از دست داده است و دو فرد دیگر به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:در بررسی‌های کارشناسانه و باز کردن موتورخانه کارشناسان آتش نشانی متوجه شدن علت این حادثه نقص در دودکش‌های ساختمان است به صورتی که یکی از دودکش‌ها رها شده و همین موضوع باعث انتشار گاز مونوکسید کربن شده بود. هرچند علت اصلی مرگ مردجوان توسط پزشکی قانونی مشخص می‌شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *