جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

چند نفر از پرسنل مترو به کرونا مبتلا شده‌اند؟

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 724114
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از مقابله جدی با دستفروشان ماسک فروش در مترو خبر داد.
چند نفر از پرسنل مترو به کرونا مبتلا شده‌اند؟
به گزارش جهان نيوز، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در تشریح آخرین وضعیت پرسنل مترو در رابطه با ابتلا به بیماری کرونا گفت: بر اساس آماری که من در اختیار داشتم، تاکنون فوتی ناشی از این بیماری نداشتیم و تا هفته گذشته نزدیک به ۳۵ نفر به این بیماری مبتلا شدند که بسیاری از آنان بهبود پیدا کرده‌اند و امیدواریم که باقی این افراد نیز به زودی بهبود پیدا کنند.
 
نوبخت ادامه داد: همکاران ما هم مانند باقی مردم در جامعه هستند، پیگیر هستیم که این افراد در صورت ابتلا به این بیماری در سرکار حاضر نشوند، از آنان مراقبت و رسیدگی کنیم و امیدواریم که این مشکل هرچه زودتر از کل جامعه جمع بشود و همه به زندگی عادی خود برگردیم.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: من در برخی تصاویر دیدم که برخی مسافران از دستفروش‌های اقدام به خرید ماسک می‌کنند که مردم از انجام این کار حتما باید خودداری کنند.
 
نوبخت خاطرنشان کرد: سیاست مترو در شرایط فعلی مقابله جدی با دستفروشان است چراکه بحث سلامت مردم در اولویت قرار دارد. شهروندان هم باید خودشان فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و ما هر آنچه در توان داریم به کار می‌گیریم تا بتوانیم جابه‌جایی خوبی را به مردم ارائه دهیم.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان با بیان اینکه فعلا افزایش بلیت مترو در دستور کار قرار ندارد، تصریح کرد: هر زمانی که این مساله ابلاغ شود، این مساله را به میزان مصوب افزایش خواهیم داد که احتمالا زمان آن به خردادماه می‌رسد.
 
شایان ذکر است در اسفند سال گذشته علیرغم غربالگری‌های هر روزه‌ای که از کارمندان و پرسنل شهرداری انجام می‌شود، نزدیک به چهارده نفر به این بیماری مبتلا شده بودند که تنها دو نفر از آنان شامل کارمندان پلیس مترو می‌شدند.

منبع:میزان
برچسب ها: ماسک کرونا مترو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگه مهمه
Iran, Islamic Republic of
نه فقط اقا زاد ها و دلارها نفتي بسلامت باد