جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

۱۴ نفر از پرسنل‌ مترو به کرونا مبتلا شده‌اند

يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 721858
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ابتلای ۱۴ نفر از پرسنل مترو به کرونا خبر داد.
۱۴ نفر از پرسنل‌ مترو به کرونا مبتلا شده‌اند
به گزارش جهان نيوز، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه ۱۴ نفر از کارکنان مترو به کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: ما به طور روزانه وضعیت سلامتی پرسنل و مسافران خود را اندازه‌گیری می‌کنیم و حواسمان هست که برای مردم چه اتفاقی می‌افتد. هر کدام از پرسنل‌مان که ادعا کند که مشکوک است را دورکار می‌کنیم و خود ما هم جزیی از مردم هستیم و تلاش می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر این بیماری از سطح کشور دور شود.

وی ادامه داد: دو نفر از افرادی که به این بیماری منحوس گرفتار شده‌اند، از کار پلیس مترو هستند و یک نفر از آنان هم روند بهبودی دارد و با ترخیص از بیمارستان در حال گذراندن دوران نقاهت است.

وی خاطرنشان کرد: مترو چنین وظیفه‌ای را ندارد، اما اگر ارگان دیگری همچون وزارت بهداشت بخواهد در ورودی‌های مترو تب‌سنجی انجام دهد تا وضعیت شرح حال مسافران را اندازه‌گیری کند، ما با آن‌ها همکاری می‌کنیم.

نوبخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر احتمال دارد مترو تهران هم همچون دیگر شهرها تعطیل شود، تصریح کرد: ما فعلا در حال فعالیت هستیم و تا زمانی که ادارات، بانک‌ها و مراکز خدمات‌رسانی باز هستند، به کار خود ادامه خواهیم داد چراکه اگر ما فعالیت خود را محدود کنیم، این افراد چگونه در محل کار خود حاضر شوند و ممکن است با تعطیلی مترو، به ناوگان اتوبوسرانی فشار بیاید و یا اینکه منجر به افزایش ماشین‌های شخصی شود.

منبع:میزان
برچسب ها: مترو کرونا ویروس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *