جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۶

آخرین جزئیات از همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 723628
رئیس کانون بازنشستگان کارگری سازمان تأمین اجتماعی درباره آخرین جزئیات همسان سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی داد.
آخرین جزئیات از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
به گزارش جهان نيوز، علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان کارگری سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار کرد: در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصویب شده بود که ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد که ۳۰ درصد از این مبلغ ( ۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی) را به همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص دهیم.

دهقان کیا ادامه داد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور (محمدباقر نوبخت) هنوز مشخص نکرده که قرار است چه میزان از این بدهی پرداخت شود، به همین دلیل مشخص نیست که حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بعد از همسان سازی چه میزان خواهد شد.

دهقان کیا افزود: در حال حاضر حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی یک میلیون و ۵۲۰ هزار تومان است و بعد از اعطای بخشی از بدهی دولت به تأمین اجتماعی مشخص می‌شود که حقوق بازنشستگان بعد از همسان سازی چه میزان خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
..
United Arab Emirates
در مورد بازنشستگان معلم که با مدرک کارشناسی سه سال آخر خدمتشان را در روستا گذرانده اند با کسانی که در شهر مدیر بوده اند ،هر دو یک مقدار باید ح مدیریت بگیرند .آقای نوبخت و آقای افتخاری این موضوع رآ بازنگری بفرمائید. حیف است در راه ایجاد عدالت حقوق عده ای نادیده گرفته بشود.
United Arab Emirates
در مورد منطق جنگی چرا حق معلمین در کرمانشاه که شهر را ترک نکردند وتعداد ی در زیر بمباران در مدارس و منازل شهید شدند ،فقط به کادر اداری تعلق می گیرد .معلم مظلوم ترین فرد.
United Arab Emirates
بهتر بود از افرادی که در همه ی ادوار و همه ی مکان ها خدمت داشته اند برای تدوین جدول استفاده می شد زیرا کلی گویی پایمال شدن حق افرادی را که دنبال تظاهر نیستند را به اثباتهمراه دارد.
متین
United Arab Emirates
باتشکر از اقاینوبخت و افتخاری در مورد مزایای مدیریت در روستا ومدارک تحصیلی بازنشستگان در جدول همترازی بازنگری بفرمایید.
United Arab Emirates
ضوابط را مشخص واز آن دفاع بفرمائید.