سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱

آشنایی با انواع دستگاه جوجه کشی شرکت بلدرچین دماوند و لیست قیمت آنها

دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 722913

دستگاه جوجه کشی، وسیله ایست که تخم های نطفه دار پرندگان را به جوجه تبدیل می کند. در حال حاضر در کشور ایران چند شرکت فعال در این حوزه وجود دارد که توانسته اند، ایران را به کشور اول تولید کننده دستگاه های جوجه کشی در خاورمیانه تبدیل کند، که یکی از بهترین و معروف ترین این شرکت ها، شرکت بلدرچین دماوند می باشد. اگر قصد دارید که در خصوص انواع دستگاه جوجه کشی این شرکت و لیست قیمت آنها اطلاعات بیشتری کسب نمایید، توصیه می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند
در سال ها اخیر، کشور ایران توانسته است به مدد چند شرکت فعال و خوشنام در زمینه تولید انواع دستگاه های جوجه کشی، رتبه بسیار خوبی در بین سایر کشور های دنیا به دست آورد و حتی تعداد زیادی از این دستگاه ها را نیز صادر نماید. یکی از بهترین شرکت های تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی، شرکت بلدرچین دماوند می باشد که از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده است. مهندسین شرکت بلدرچین دماوند نه تنها در زمینه تولید دستگاه های جوجه کشی تخصص دارند بلکه راه اندازی مزرعه پرورش پرندگان نیز یکی دیگر از تخصص های مهندسین کارآزموده این شرکت می باشد.

مهندسان این شرکت با به کارگیری از دانش و تخصص خود، دستگاه های جوجه کشی بسیار باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه ای را تولید کرده اند که سبب شده است صنعت جوجه کشی ایران پیشرفت بسیار زیادی کند. شرکت بلدرچین دماوند به طور کلی، 7 محصول خانگی و صنعتی تولید می کند که ظرفیت آنها از هشتاد و چهار آغاز و تا هزار و هشتصد و پنجاه عدد ادامه می یابد. تمام دستگاه های جوجه کشی بلدرچین دماوند به رنگ آبی کوره ای تولید می شوند که از ظاهر بسیار زیبای برخوردار می باشند.

ویژگی دستگاه های بلدرچین دماوند
 طراحان دستگاه های جوجه کشی بلدرچین دماوند، تمام ماشین های جوجه کشی صنعتی این شرکت را با سنسورهایی از جنس NTC مجهز کرده اند که جزو بهترین و با کیفیت ترین سنسورهایی می باشد که می توان در تولید دستگاه های جوجه کشی به کار برد.

بدنه فلزی دستگاه های جوجه کشی دماوند و عایق بندی سطح آن سبب ایجاد یک محیط ایزوله در بخش های داخلی این دستگاه ها شده است و این موضوع مانع از وارد شدن هرگونه شوک دمایی به تخم های نطفه دار می شود. این ویژگی منحصر به فرد و در عین حال کارایی و راندمان فوق العاده دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند سبب شده است که دستگاه های تولید شده توسط این شرکت روز به روز با فروش بیشتری روبرو شوند.

چگونگی تنظیم ماشین جوجه کشی دماوند
یکی دیگر از مزایای دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند که باعث فروش بسیار زیاد آن شده است، کاربری بسیار ساده و آسان آن می باشد. کاربری این دستگاه به گونه ایست که همه افراد حتی آنهایی که آشنایی چندانی با ماشین های جوجه کشی ندارند، نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

به طور کلی هر دستگاه جوجه کشی که تولید می شود باید 4 ویژگی، رطوبت، حرارت، تهویه و چرخش را در بهترین حالت ممکن دارا باشد. خوشبختانه مهندسان و طراحان دستگاه های جوجه کشی دماوند، این دستگاه ها را به گونه ای طراحی کرده اند که خریداران آنها به راحتی می توانند حرارت و رطوبت آن را با توجه به نوع تخم نطفه دار خود تنظیم نمایند و بر اساس آن چرخش و تهویه دستگاه به صورت خودکار و کاملاً اتوماتیک عمل می کند تا بتواند بهترین شرایط را برای جوجه آوری تخم های نطفه دار فراهم نماید.

آشنایی با انواع دستگاه جوجه کشی خانگی تمام اتوماتیک شرکت بلدرچین دماوند
شرکت بلدرچین دماوند به طور کلی 3 نوع دستگاه جوجه کشی خانگی تولید می کند که ظرفیت آنها، هشتاد و چهار، صد و بیست و شش و دویست و ده عدد تخم می باشد، که در ادامه به بررسی بیشتر این 3 دستگاه پرداخته ایم:

· دستگاه جوجه کشی خانگی هشتاد و چهار عددیاین دستگاه که در بازار با مدل تجاری dq30-sh شهرت دارد، جزو پرفروش ترین دستگاه های تولید شده توسط این شرکت می باشد. این دستگاه هم برای استفاده در خانه مناسب بوده و هم می توان از آن اشتغال زایی نمود. داشتن این ویژگی ها در کنار قیمت مناسب باعث محبوبیت و فروش بالای این محصول شده است. علاوه بر این دستگاه جوجه کشی خانگی هشتاد و چهار عددی، بدنه بسیار مقاومی دارد و از سیستم کنترل و سنسورهای حرفه ای نیز برخوردار می باشد. بدنه فلزی گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک تمام محصولات تولید شده این شرکت، باعث شده است که دستگاه های جوجه کشی دماوند کیفیت و دوام بسیار بالا تری در مقایسه با سایر دستگاه های جوجه کشی داشته باشند.

· دستگاه جوجه کشی صد و بیست و شش عددی: نام تجاری این دستگاه (dq40-sh) بوده و ظاهر و کیفیت مشابهی با ماشین جوجه کشی هشتاد و چهار عددی دارد. تنها تفاوتی که این 2 دستگاه با یکدیگر دارند، ظرفیت تولیدشان می باشد.

· دستگاه جوجه کشی خانگی تمام اتوماتیک دویست و ده عددی: این دستگاه از نظر نوع قطعات با 2 دستگاه قبلی تفاوت دارد. به طور مثال در دستگاه 210 عددی برای ایجاد رطوبت به جای استفاده از ظرف آب از بخار ساز دیسکی استفاده می شود که همین ویژگی باعث تبدیل شدن این مدل دستگاه به یک دستگاه جوجه کشی خانگی کاملا اتوماتیک شده است.

بررسی لیست قیمت دستگاه جوجه کشی شرکت بلدرچین دماوند
در اینجا لیست قیمت دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند را آورده ایم که شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر قیمت محصول مورد نظر خود با شماره های مندرج در سایت شرکت بلدرچین تمام حاصل نمایید.

·        دستگاه خانگی هشتاد و چهار عددی: 1.750.000 تومان
·        دستگاه خانگی صد و بیست و شش عددی: 1.850.000 تومان
·        دستگاه خانگی دویست و ده عددی: 2.850.000 تومان
·        دستگاه نیمه صنعتی چهار صد و بیست عددی: 3.600.000 تومان
·        دستگاه نیمه صنعتی پانصد و هشتاد و هشت عددی: 3.950.000 تومان
·        دستگاه صنعتی نهصد و بیست و چهار عددی: 6.300.000 تومان
·        دستگاه صنعتی هزار و هشتصد و پنجاه عددی:7.500.000 تومان

نکات مورد توجه در زمان خرید ماشین جوجه کشی بلدرچین دماوند
کیفیت بالا، دوام مناسب و قیمت مقرون به صرفه دستگاه های جوجه کشی بلدرچین سبب شده است که افراد زمانی که تصمیم به خرید ماشین جوجه کشی می گیرند به سراغ دستگاه های جوجه کشی دماوند بروند.
سنسو دستگاه های جوجه کشی دماوند نیاز دارند تا به طور مداوم کالیبره شوند و در صورت عدم کالیبراسیون به موقع، دما و رطوبت دستگاه  را به طور دقیق محاسبه نخواهند کرد که این عامل باعث به خطر افتادن تخم های نطفه دار می شود. از این رو خریداران این دستگاه در زمان خرید باید به این موضوع دقت کنند و بعد از 2 یا 3 بار جوجه گیری از یک فنی کار حرفه ای برای کالیبره کردن دستگاه خود استفاده کنند، چرا که انجام این کار بازدهی دستگاه را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *