جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

کاهش بارش در تهران/ احتمال طغیان رودخانه‌های غرب کشور

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 719912
رئیس سازمان هواشناسی از احتمال طغیان اغلب رودخانه‌های غرب کشور خبر داد و گفت:بحران اصلی در استان‌های لرستان، ایلام، چهارمحال‌و‌بختیاری و شمال‌شرق خوزستان خواهد بود.
احتمال طغیان رودخانه‌های غرب کشور
به گزارش جهان نيوز، سحر تاجبخش با اشاره به این‌که به احتمال زیاد در اغلب رودخانه‌های غرب کشور شاهد طغیان باشیم، اظهار کرد: تمهیدات لازم به‌منظور پیشگیری از مخاطرات احتمالی، توسط دستگاه‌های مسوول، اندیشیده شده باشد.

وی افزود: در تهران آب‌گرفتگی معابر عمومی را قطعاً خواهیم داشت و بر اساس گزارش‌های غیررسمی، در استان البرز و ساوجبلاغ، طغیان رودخانه را داشتیم و پیش‌بینی می‌کنیم در طالقان نیز طغیان رودخانه را شاهد باشیم. ضمن این‌که در منطقه دیزین برف خوبی به زمین نشسته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی انتظار داریم، شرایط بحرانی را در استان‌های اعلام شده تا صبح امروز داشته باشیم، تصریح کرد:‌ امروز به‌تدریج در استان‌های غربی شاهد کاهش بارش‌ها خواهیم بود. از ظهر امروز نیز از شدت بارش‌ها در تهران کاسته خواهد شد و تمرکز سیستم در بخش‌های شمال‌شرق کشور خواهد بود؛ سواحل شمالی کشور نیز درگیر این بارش‌ها خواهند بود ولی شرایط ما در این استان‌ها بحرانی نیست.

تاجبخش بیان کرد: بحران اصلی در استان‌های لرستان، غرب ایلام، شمال چهارمحال‌و‌بختیاری و شمال‌شرق خوزستان به‌خصوص محدوده سد دز خواهد بود.

منبع:تسنیم
برچسب ها: رودخانه سیل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اهای اصلاح طلبان ورشکسته ...که در حال انتقام شکست از مردم بخاطر عدم رای به شماها هستید کافی است یک نگاه به بزرگراه بین المللی کرج قزوین بیا ندازید تااوج فشلی. را ببینید مردم وجاده زیر برف و نه از نک پاشی ونه از ماشین الات راهداری خبری است.حال که روز است اگر شب بود چه بلایی سرمردم می امد ا...