سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

سیلابی شدن رودخانه‌ها در شمال کشور

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 642710
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در استان‌های شمالی کشور طی امروز و فردا (۴ و ۵ مهر) از احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها خبر داد.
سیلابی شدن رودخانه‌ها در شمال کشور

 

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه  اظهار کرد: از بعد از ظهر فردا (۵ مهر) با نفوذ جریان خنک شمالی به سواحل دریای خزر بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد به همراه کاهش نسبی دما در استان‌های اردبیل، گیلان، و غرب مازندران رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه فردا (۵ مهر) با تقویت سامانه بارشی، گستره‌ بارش به شرق مازندران و گلستان نیز می‌رسد، تصریح کرد: روز جمعه (۶ مهر) بارش با شدت کمتری در این مناطق ادامه خواهد داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه با اشاره به اینکه طی امروز (۴ مهر) و فردا (۵ مهر) شدت بارش در گیلان و غرب مازندران است، گفت: احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها در این مناطق وجود دارد، همچنین این سامانه در اواخر وقت روز جمعه (۶ مهر) از کشور خارج می‌شود.

وظیفه در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۵ مهر) صاف، گاهی همراه با وزش باد و بعد ازظهر ابری با حداقل دما ۱۹ و حداکثر دما ۳۰ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۶ مهر) صاف، گاهی همراه با وزش باد و در بعد ازظهر قسمتی ابری با حداقل دما ۱۹ و حداکثر دما ۲۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *