جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۳

نوبت به ما رسید

نورالدین قدیمی
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 719828
اینک نوبت نمایندگان منتخب و جریان انقلابی است که با ورود به عرصه خدمت، به اعتماد مردم پاسخ شایسته و در شآن ملت بزرگ ایران بدهند.
جهان نيوز - نورالدین قدیمی: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با همه فراز و فرودها و در شرایطی آغاز و به به پایان رسید که:

۱- جریان غرب گرا و اصلاح طلبان دولتی و نمایندگان و همراهان اصلاح طلبان و دولتیان در مجلس، با آگاهی از روی گردانی عموم مردم  از این جریان که بر اثر ضعف عملکرد و غفلت های صورت گرفته طی سالهای گذشته به وجود آمده و کشور را در مواردی در آستانه بحران قرار داده و زندگی مردم را با مشکلاتی مواجه ساخته است، نتیجه انتخابات را از قبل پیش بینی کرده و بر شکست بی سابقه خود آگاهی کامل داشتند.

علت شبهه پراکنی و زیر سئوال بردن سلامت انتخابات و حمله به نهادهای نظارتی توسط تئوریسین های این جریان و شخص روحانی که بارها و بارها از همین سیستم انتخاباتی به مناسب مختلف و در نهایت مقام ریاست جمهوری رسیده است، بر اساس این عملکرد و این آگاهی از سیلی مردمی بود.

۲- جریان انقلابی از حدود دو سال قبل، با پیش بینی ساز و کار ویژه و روش انتخاب از پائین به بالا، حتی معرفی کاندیداهای حوزه ها را از طریق مجامع عمومی و نظر سنجی علمی، با نظر خود مردم پیش برد و با عملیاتی شدن این فرایند که با استقبال نیروهای انقلابی نیز مواجه شد ، در صد قابل توجهی از کاندیداهای جریان انقلابی با مشخص شدن نتایج حاصل شده از مجامع عمومی نیروهای انقلاب در شهرستانها و نظر سنجی های انجام گرفته و آگاهی از عدم امکان رای آوری خود، از ادامه حضور در انتخابات انصراف داده وآرای این افراد به سمت کاندیداهای جریان انقلابی هدایت و باعث پیروزی آنها در انتخابات شد که تجربه جدیدی از وحدت برای پیروزی را به نمایش گذاشت.

۳- مردم در انتخاب نمایندگانی که شعارشان خدمت به مردم و نجات اقتصاد ایران بود به  وظیفه خودشان عمل کردند و اینک نوبت نمایندگان منتخب و جریان انقلابی است که با ورود به عرصه خدمت، به اعتماد مردم پاسخ شایسته و در شآن ملت بزرگ ایران بدهند.

۴- یکی از مواردی که معمولا نقل مجالس و محافل  نیروهای انقلابی است، این مطلب می باشد که معمولاً دولت و مجلس در سالهای گذشته در اختیار تفکر لیبرالی و جریان غربگرا و اصلاح طلب بوده و جریان انقلابی، کمتر توفیق نقش آفرینی در عرصه های اجرایی و قانون گذاری داشته است که همین عوامل باعث به جود آمدن مشکلات در کشور و مسیر رو به رسد انقلاب اسلامی شده است. نتیجه به دست آمده از انتخابات مجلس یازدهم و راهیابی نمایندگانی با تفکر انقلابی و جهادی به مجلس، فرصت خداوند متعال به دلسوزان انقلاب و پیروان ولایت و راه شهدا، به ویژه حاج قاسم شهید و شاهد اعمال ما است که با شناخت مشکلات اساسی کشور و مردم ، تصویب قوانین مناسب، انتخاب مجریان کارآمدو پاکدست و نظارت بر اجرای قانون و عمل مجریان، قدردان اعتماد مردم به جریان انقلابی باشیم و اعتماد از دست رفته مردم را ترمیم و به حرکت در مسیر انقلاب و جبهه مقاومت انقلابی امیدوارشان کنیم. نمایندگان منتخب و تصمیم سازان و تصمیم گیران جریان انقلابی ، باید این شرایط و اقبال مردمی را قدر بدانند و آن را به فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی تبدیل کنند.

خدای متعال  علی رغم همه ناشکری هایی که داشتیم، بر نقاط ضعفمان پرده کشید و نقاط قوتمان را برجسته کرد و دل‌های مردم دلسوخته را به سمت ما هدایت فرمود. بر این نعمت بزرگ باید پیشانی شکر به درگاه ایزد توانا بگذاریم و عهد و پیمان ببندیم که جز راه خدمت، به راه دیگر نرویم و جز مسیر ولایت که مسیر سربلندی و سعادت است، هیچ مسیری را انتخاب نکنیم و بدانیم که چهار سال فرصت طلایی به دست آورده ایم برای خدمت و اثبات انقلابی گری، کارآمدی، پاکی و صداقت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
می بافی ونتیحه میگیری؟ چرا هر کسی که با شیوه تفکر وعمل شما موافق نبود متهم میشود به غرب گرائی! ......
لقمان
Iran, Islamic Republic of
همه به خدا ایمان می آورند همه امکان رسیدن به جایگاه مدیریت را بدست می آورند ولی تعداد کسانی که پایداری صحیحی و خدایی در مدیریت دارند اندک است.
Iran, Islamic Republic of
...