کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوبت به ما رسید

نورالدین قدیمی

6 اسفند 1398 ساعت 12:12

اینک نوبت نمایندگان منتخب و جریان انقلابی است که با ورود به عرصه خدمت، به اعتماد مردم پاسخ شایسته و در شآن ملت بزرگ ایران بدهند.


جهان نيوز - نورالدین قدیمی: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با همه فراز و فرودها و در شرایطی آغاز و به به پایان رسید که:

۱- جریان غرب گرا و اصلاح طلبان دولتی و نمایندگان و همراهان اصلاح طلبان و دولتیان در مجلس، با آگاهی از روی گردانی عموم مردم  از این جریان که بر اثر ضعف عملکرد و غفلت های صورت گرفته طی سالهای گذشته به وجود آمده و کشور را در مواردی در آستانه بحران قرار داده و زندگی مردم را با مشکلاتی مواجه ساخته است، نتیجه انتخابات را از قبل پیش بینی کرده و بر شکست بی سابقه خود آگاهی کامل داشتند.

علت شبهه پراکنی و زیر سئوال بردن سلامت انتخابات و حمله به نهادهای نظارتی توسط تئوریسین های این جریان و شخص روحانی که بارها و بارها از همین سیستم انتخاباتی به مناسب مختلف و در نهایت مقام ریاست جمهوری رسیده است، بر اساس این عملکرد و این آگاهی از سیلی مردمی بود.

۲- جریان انقلابی از حدود دو سال قبل، با پیش بینی ساز و کار ویژه و روش انتخاب از پائین به بالا، حتی معرفی کاندیداهای حوزه ها را از طریق مجامع عمومی و نظر سنجی علمی، با نظر خود مردم پیش برد و با عملیاتی شدن این فرایند که با استقبال نیروهای انقلابی نیز مواجه شد ، در صد قابل توجهی از کاندیداهای جریان انقلابی با مشخص شدن نتایج حاصل شده از مجامع عمومی نیروهای انقلاب در شهرستانها و نظر سنجی های انجام گرفته و آگاهی از عدم امکان رای آوری خود، از ادامه حضور در انتخابات انصراف داده وآرای این افراد به سمت کاندیداهای جریان انقلابی هدایت و باعث پیروزی آنها در انتخابات شد که تجربه جدیدی از وحدت برای پیروزی را به نمایش گذاشت.

۳- مردم در انتخاب نمایندگانی که شعارشان خدمت به مردم و نجات اقتصاد ایران بود به  وظیفه خودشان عمل کردند و اینک نوبت نمایندگان منتخب و جریان انقلابی است که با ورود به عرصه خدمت، به اعتماد مردم پاسخ شایسته و در شآن ملت بزرگ ایران بدهند.

۴- یکی از مواردی که معمولا نقل مجالس و محافل  نیروهای انقلابی است، این مطلب می باشد که معمولاً دولت و مجلس در سالهای گذشته در اختیار تفکر لیبرالی و جریان غربگرا و اصلاح طلب بوده و جریان انقلابی، کمتر توفیق نقش آفرینی در عرصه های اجرایی و قانون گذاری داشته است که همین عوامل باعث به جود آمدن مشکلات در کشور و مسیر رو به رسد انقلاب اسلامی شده است. نتیجه به دست آمده از انتخابات مجلس یازدهم و راهیابی نمایندگانی با تفکر انقلابی و جهادی به مجلس، فرصت خداوند متعال به دلسوزان انقلاب و پیروان ولایت و راه شهدا، به ویژه حاج قاسم شهید و شاهد اعمال ما است که با شناخت مشکلات اساسی کشور و مردم ، تصویب قوانین مناسب، انتخاب مجریان کارآمدو پاکدست و نظارت بر اجرای قانون و عمل مجریان، قدردان اعتماد مردم به جریان انقلابی باشیم و اعتماد از دست رفته مردم را ترمیم و به حرکت در مسیر انقلاب و جبهه مقاومت انقلابی امیدوارشان کنیم. نمایندگان منتخب و تصمیم سازان و تصمیم گیران جریان انقلابی ، باید این شرایط و اقبال مردمی را قدر بدانند و آن را به فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی تبدیل کنند.

خدای متعال  علی رغم همه ناشکری هایی که داشتیم، بر نقاط ضعفمان پرده کشید و نقاط قوتمان را برجسته کرد و دل‌های مردم دلسوخته را به سمت ما هدایت فرمود. بر این نعمت بزرگ باید پیشانی شکر به درگاه ایزد توانا بگذاریم و عهد و پیمان ببندیم که جز راه خدمت، به راه دیگر نرویم و جز مسیر ولایت که مسیر سربلندی و سعادت است، هیچ مسیری را انتخاب نکنیم و بدانیم که چهار سال فرصت طلایی به دست آورده ایم برای خدمت و اثبات انقلابی گری، کارآمدی، پاکی و صداقت.


کد مطلب: 719828

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/719828/نوبت-رسید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com