چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

دو عضو جهاد اسلامی فلسطین در سوریه به شهادت رسیدند

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 719658
جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد دوشنبه در بیانیه‌ای از شهادت دو عضو این گروه در سوریه در حمله ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
شهادت دو عضو جهاد اسلامی فلسطین در سوریه
به گزارش جهان نيوز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این بیانیه اعلام کرد که "سلیم احمد سلیم" (۲۴ ساله) و "زیاد احمد منصور" (۲۳ ساله) از مبارزان گردان‌های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در حمله بامداد دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت رسیدند.

جهاد اسلامی تاکید کرد که این جنایت بزدلانه بیانگر شکست دشمن صهیونیستی و ناتوانی آن در مقابله با مبارزان گردان‌های القدس در داخل خاک فلسطین است.

جنبش مقاومت اسلامی با بیان اینکه این جنایت هرگز مانع ادامه مقاومت و مبارزه تا آزادسازی فلسطین نخواهد شد، تاکید کرد که قطعا این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند.

 خبرگزاری سانا، بامداد دوشنبه از شنیدن شدن صدای چند انفجار در آسمان دمشق خبر داد.
یک منبع نظامی سوری به این خبرگزاری گفت که پدافند هوایی ارتش  سوریه موشک‌هایی را که از جولان اشغالی به سمت دمشق شلیک شده ، رهگیری و بیشتر آنان را منهدم کرده است.

"آویخای ادرعی" سخنگوی عربی زبان ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید حمله جنگنده‌های این رژیم به دمشق ، اعلام کرد که اهداف متعلق به جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دمشق و سراسر غزه بمبارن شده است.

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه شب در یک اقدام تلافی‌جویانه و درپاسخ به ترور "شهید محمد علی الناعم" از اعضای این گروه، جنوب سرزمین‌های اشغالی را هدف ۲۰ فروند راکت قرار داد که به گفته رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۱۰ فروند از آن به داخل شهرک‌های اسرائیلی اصابت کرده است.

نظامیان صهیونیست بامداد یکشنبه در نزدیکی حصار امنیتی در جنوب نوار غزه علاوه بر این که الناعم را به شهادت رساندند، سه فلسطینی دیگر را نیز زخمی کردند.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *