شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

شهادت کودک شیعه سوری+عکس

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۲۶
کد مطلب: 429422
در حمله موشکی گروه های تکفیری به شهر شیعه نشین «فوعه» یک کودک شیعه سوری به شهادت رسید.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، یک کودک شیعه سوری در حملات موشکی گروه های تکفیری به شهادت رسید. «نصرالله فاعور» یکی از کودکان اهل شهر شیعه نشین «فوعه» بود که در حمله موشکی گروه های تکفیری به این شهر شیعه نشین شهید شد.

گروه های تکفیری به صورت روزانه دو شهر شیعه نشین فوعه و کفریا را از مناطق مجاور با موشک و خمپاره هدف قرار می دهند که تاکنون در این حملات ده ها تن از مردم بی دفاع این دو شهر از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند.


شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا سه ماه پیش پس از سقوط شهر ادلب، به محاصره گروه های تکفیری درآمدند، این گروه ها از آن زمان تاکنون مانع از رسیدن آب، غذا و دارو به این شهرهای شیعه نشین سوریه شده اند.

مردم شهرهای فوعه و کفریا هم اکنون با کمبود شدید مواد غذایی، دارو و سوخت مواجه هستند و منتظر اقدامات لازم برای شکستن محاصره این دو شهر شیعه نشین از گروه های تکفیری می باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قابل توجه دولتی ها. کی میخواهید به خودتان بیائید.توافق با شیطان بزرگ یعنی ریختن خون هزاران کودک بی گناه در مملکت خودمان. واقعا فکر می کنید از آمریکای خونخوار قراره خیری به ایران برسه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1