شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

افشای اطلاعات ۶.۵ میلیون صهیونیست در وب

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 718253
حزب لیکود رژیم صهیونیستی به دلیل یک اشتباه فنی موجب افشای اطلاعات خصوصی تمامی افراد ثبت نام کرده برای انتخابات و واجد صلاحیت رای دادن شده است.
افشای اطلاعات ۶.۵ میلیون صهیونیست در وب
به گزارش جهان نيوز، نکته جالب این است که کاربران تنها با استفاده از مرورگر اینترنتی و بدون نیاز به هیچ گونه ابزار یا تخصصی می توانستند به این اطلاعات دسترسی پیداکنند. مجموعه اطلاعات شخصی یادشده مانند اسامی، آدرس کاربران و شماره های تامین اجتماعی از جمله داده های افشا شده کاربران است.

این اطلاعات مربوط به ۶.۵ میلیون اسرائیلی است و حتی شامل اطلاعات خصوصی نتانیاهو و سیاستمداران برجسته صهیونیست نیز می شود.

پیش از این در سپتامبر سال ۲۰۱۹ یک حفره امنیتی دیگر در برنامه الکتور شناسایی شده بود و آسیب پذیری های امنیتی دیگری نیز در اپلیکیشن مذکور موجود بوده که یکی از آنها مربوط به بررسی آرای حزب لیکود از طریق برنامه یادشده بوده است. با این حال و علیرغم هشدارهای قبلی حزب لیکود به این مشکلات امنیتی بی توجهی کرده و اطلاعات رای دهندگان را در محیط این برنامه معیوب اپلود کرده است.
 


لیکود مدعی شده این برنامه جنجالی توسط برنامه نویسان ثالث تهیه شده و احزاب دیگر نیز در این کار دست داشته اند تا به نحوی از خود رفع مسئولیت کند. رگولاتوری اسرائیل گفته در مورد این مساله تحقیق می کند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *