جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
۳

عذرخواهی وزارت ورزش از علی دایی

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب: 717433
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونها با اشاره به حاشیه های اعلام حکم وزیر برای دایی و پورمحمدی گفت: به عنوان مدیر کل وزارت ورزش و جوانان بابت اشتباهات فدراسیون هاکی از این بزرگواران عذر خواهی می‌کنم.
عذرخواهی وزارت ورزش از علی دایی
به گزارش جهان نيوز، به دنبال اعلام بی‌اطلاعی و اعتراض علی دایی و علی اصغر پور محمدی از عضویت در هیات رییسه فدراسیون هاکی، سید شروین اسبقیان گفت: ناهماهنگی رییس فدراسیون هاکی در روند معرفی علی دایی اسطوره ورزش و فوتبال ایران و علی اصغر پورمحمدی که خدماتش به ورزش کشور بر کسی پوشیده نیست برای ما هم ناراحت کننده بود.

وی گفت: روال انتخاب هیات رییسه فدراسیونها با پیشنهاد و درخواست رسمی رییس فدراسیون به دفتر امور مشترک فدراسیونها آغاز می شود و نهایتا پس از بررسی های نظارتی و صلاحیت ها احکام آنها توسط وزیر محترم امضا می گردد و این روند قطعا زمان بر است و از وظایف فدراسیون است که پیگیر این احکام باشد.

اسبقیان افزود : من  به عنوان مدیر کل وزارت ورزش و جوانان بابت اشتباهات  فدراسیون هاکی از این بزرگواران عذر خواهی می‌کنم و در این مورد به آقای قدیمی تذکر جدی دادیم و انتظار چنین ناهماهنگی و معرفی بدون اطلاع اشخاص برای عضویت در هیات رییسه فدراسیون هاکی نداشتیم.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
لابد رضازاده را هم برای فدراسیون سوارکاری معرفی کرده اند!!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا برخي را الكي بزرگ ميكنيد كجا فوتبال بلد بود در يك زماني شانسي چند هد زد
Iran, Islamic Republic of
پول زلزله زده ها چي شد