شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

بازهم آلودگی، بازهم تعطیلی مدارس اصفهان

جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب: 711780
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی برخی از مقاطع تحصیلی شهر اصفهان و برخی از مناطق استان به علت آلودگی هوا خبر داد.
بازهم آلودگی، بازهم تعطیلی مدارس اصفهان
به گزارش جهان نيوز، منصور شیشه‌فروش امروز درباره آخرین وضعیت تعطیلی مدارس اظهار داشت: با توجه به تداوم شرایط آلاینده‌ها، کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای مدیریت بحران اصفهان دوره‌های تحصیلی ابتدایی، پیش‌دبستانی و مهدهای کودک در مناطق ۶گانه آموزش و پرورش اصفهان را در روز شنبه تعطیل اعلام کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: همچنین دوره‌های تحصیلی ابتدایی، پیش‌دبستانی و مهدهای کودک زرین‌شهر، باغبهادران، فولادشهر، فلاورجان، پیربکران، مبارکه، شاهین‌شهر، برخوار، خمینی‌شهر، نجف‌آباد و کاشان روز شنبه تعطیل خواهند بود.

 پیش از این  مدیرکل هواشناسی اصفهان اعلام کرده بود به سبب کاهش فعالیت سامانه‌های جوی، نفوذ توده هوای سرد در سطح زمین، پایداری جو و تشکیل لایه وارونگی دما از اواخر گذشته تا پایان هفته آینده شرایط برای افزایش و انباشت آلاینده‌های جوی مهیا است که این شرایط سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در کلان شهر اصفهان و شهرک‌های صنعتی استان می‌شود، بنابراین تمهیدات و اقدامات لازم در جهت کاهش انتشار آلاینده‌ها توصیه می‌شود.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *