جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

اولین باخت استقلال بدون استرا بعد از ۱۱ هفته

پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 711727
در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال تهران مقابل ماشین سازی تبریز شکست خورد تا صدر را بدون حضور مربی ایتالیایی خود از دست بدهد.
اولین باخت استقلال بدون استرا بعد از ۱۱ هفته
به گزارش جهان نيوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی و با حضور 15 هزار و 10 تماشاگر طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه، به مصاف ماشین سازی تبریز رفت که مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود میهمان به پایان رسید.

این سومین مسابقه متوالی است که آبی پوشان بدون سرمربی به میدان رفتند. تیم استقلال که یازده هفته باخت نداشت امروز بدون سرمربی ایتالیایی خود شکست خورد.

ماشین سازی مانع از بازگشت استقلال به صدر شد و آبی پوشان 29 امتیازی در رده سوم جدول باقی ماندند.

ماشین سازی هم که در بازی رفت با حضور استراماچونی یک بر صفر استقلال را در تبریز شکست داده بود این مرتبه در ورزشگاه آزادی هم آبی پوشان را شکست دادند تا لقب گربه سیاه استقلال را به خود اختصاص بدهند. شاگردان رسول خطیبی با این برد 22 امتیازی شد و در رده نهم جدول باقی ماند.

داور:  سیدوحید کاظمی
کمک داوران: سعید علی نژادیان – سعید قاسمی

کارت زرد:  مسعود ریگی، ووریا غفوری و محمد دانشگرو روزبه چشمی، آرش رضاوند ( استقلال)  حامد لک، عزیز معبودی  ( ماشین سازی)
کارت قرمز: فردین عابدینی( دقیقه 90)

گل:شیخ دیاباته( دقیقه 23) برای استقلال محمد قادری( دقیقه 34)، احمدرضا زنده روح( دقیقه 51- پنالتی) برای ماشین سازی

ترکیب تیم استقلال تهران: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، ووریا غفوری، هروویه میلیچ( از دقیقه 73 میلاد زکی پور)، علی کریمی، مسعود ریگی(از دقیقه 70 فرشید باقری)، آرش رضاوند( از دقیقه 83 مرتضی تبریزی)، مهدی قائدی و شیـــــــــخ دیاباته 

سرمربی:-

ترکیب تیم ماشین سازی تبریز: حامد لک، شاهین توکلی، دوستانتوس، محمد مسلمی پور،  عزیز معبودی،  احمد زنده روح، قائم اسلامی خواه، محمد قادری( از دقیقه 88 عرفان افراز)، سامان نریمان جهان،بابک مرادی و  علی آل کثیر( از دقیقه 42 فردین عابدینی)

سرمربی: رسول خطیبی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
Canada
آخرش مجبور میشوید استر را ماچ کنید !!!!