جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۲

زبان استراماچونی «بند» آمد!

سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 711512
سرمربی تیم فوتبال استقلال به شکل عجیبی از روز گذشته سیاست سکوت در پیش گرفته و هواداران و باشگاه را بلاتکلیف گذاشته است. با این حال تکلیف وی امشب قطعا مشخص خواهد شد.
زبان استراماچونی «بند» آمد!
به گزارش جهان نيوز، تمام تلاش های باشگاه استقلال، وزارت ورزش و وزارت امور خارجه برای بازگرداندن آندره استراماچونی به اینجا رسید که طبق گفته سرپرست باشگاه، چک ۱۶۰ هزار یورویی در وجه وی صادر شده است اما این مربی از دریافت این چک خودداری کرده.

همزمان با عملیات بانکی استقلال و صدور این چک، آندره استراماچونی به یکباره سیاست سکوت در پیش گرفته و واکنشی به اتفاقات اخیر نداشته است.

استراماچونی که از بدو بازگشتش به ایتالیا تقریبا دست رد به سینه هیچ رسانه ای برای مصاحبه نزده بود و حتی گفتگوهایی با رسانه های فارسی زبان خارج از کشور داشت، از روز گذشته اظهار نظری نکرده است که این موضوع کمی مشکوک به نظر می رسد.

البته امروز یکی از رسانه های ایتالیا صحبت هایی را به نقل از استراماچونی منتشر کرده که این اظهارات تکراری بوده و نکته جدیدی در آن نیست.

سرمربی سابق تیم اینترمیلان در مصاحبه هایش بر این نکته تاکید کرده بود که مشکلش تاخیر در دریافت پولش نیست بلکه نوع دریافت این پول است که باید قانونی و شفاف باشد.

استراماچونی بدون شک در جریان اقدامات باشگاه قرار دارد و به احتمال زیاد تصویر چک صادر شده که باشگاه آنرا منتشر کرده است، دیده اما سکوت وی احتمالا نشان می دهد بازهم مشکلی در میان است که حتی پاسخگوی مسئولان باشگاه هم نبوده است. (طبق ادعای خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال)

به هر حال استقلالی ها امشب را آخرین مهلت برای بازگشت استراماچونی تعیین کرده اند و باید دید این مربی ایتالیایی سکوتش را در ارتباط با اتفاقات دو روز اخیر  می شکند یا خیر.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استراماچونی مهره بازیهای سیاسی جریان غرب و غرب گرا است
Iran, Islamic Republic of
فقط مايلي كهن ارزون و ضد رامپينگ