پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

چرا رونالدو نشان افتخار روی پیراهنش ندارد؟

دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 699800
کریس رونالدو نخواسته تا با این نشان، بالاتر از هم تیمی های خود قرار گیرد.
چرا رونالدو نشان افتخار روی پیراهنش ندارد؟
به گزارش جهان نيوز،  فصل 20-2019 سری آ هفته دوم را هم پشت سر گذاشته و در این دو هفته، حضور یک نشان بر پیراهن برخی از بازیکنان حاضر در سری آ توجه ها را به خود جلب کرده است.

در مراسم برترین های فصل 19-2018 سری آ، سمیر هندانوویچ (اینترمیلان) به عنوان بهترین دروازه بان، کالیدو کولیبالی (ناپولی) به عنوان بهترین مدافع، سرگی میلینکوویچ ساویچ (لاتزیو) به عنوان بهترین هافبک، فابیو کوالیارلا (سمپدوریا) به عنوان بهترین مهاجم و نیکولو زانیولو (رم) به عنوان بهترین بازیکن جوان سری آ شناخته شدند.

فوتبال ایتالیا برای تقدیر از این بازیکنان تصمیم گرفته تا لوگوی ویژه این جوایز در فصل جدید بر پیراهن این بازیکنان قرار داشته باشد. سری آ این موضوع را به اطلاع شرکت های سازنده پیراهن باشگاه های این بازیکنان رسانده و این لوگو تا پایان فصل در مرکز بخش بالایی پیراهن این بازیکنان دیده خواهد شد. به این ترتیب پس از این در فوتبال ایتالیا، که پیش از این لوگوی قهرمانی اسکودتو و قهرمانی کوپا ایتالیا در فصل بعد بر پیراهن مدافع عنوان قهرمانی دیده می‌شد، باید شاهد حضور لوگویی انفرادی بر تن برترین های این لیگ باشیم.

با گذشت 2 هفته از فصل جدید، این لوگو بر پیراهن 5 برنده از مجموع 6 برنده دیده شده و این ستارگان فصل جدید را با پیراهن های متمایز خود آغاز نموده اند.





اما در این میان، برنده جایزه اصلی یعنی بهترین بازیکن فصل (MVP) برخلاف تمامی برندگان دیگر تصمیم گرفته تا این لوگو را بر روی پیراهن خود نداشته باشد. 
 
کریستیانو رونالدو ستاره 34 ساله یوونتوس که در این مراسم جایزه بهترین بازیکن را به دست آورد، تصمیم گرفته تا پایان فصل بدون این لوگو به بازی ادامه دهد چرا که به نقل از مارکا، رونالدو احساس کرده با این لوگو بالاتر از هم تیمی های دیگر خود قرار خواهد گرفت و فوق ستاره پرتغالی دوست ندارد به واسطه این لوگو، میان او و هم تیمی هایش تمایزی ایجاد شود. 
 

برترین های فصل 19-2018 با استناد به آمارهای اوپتا و STATS توسط موسسه ارنست و یانگ معرفی شدند و در محاسبه آمار، عملکرد این بازیکنان در سری آ، کوپا ایتالیا و دیدار سوپرجام ایتالیا مورد ارزیابی قرار گرفته است.

منبع: نود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *