شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

رهبر انقلاب در پست ولایت بسیار عالی عمل کردند

سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 706282
مرجع تقلید شیعیان گفت: مقام معظم رهبری دارای روحیه تواضع هستند و در پست مقام ولایت بسیار عالی عمل کرده و عمل می‌کنند و افتخار می‌کنیم این ولایت به دست ایشان است.
رهبر انقلاب در پست ولایت بسیار عالی عمل کردند
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت: مقام معظم رهبری دارای روحیه تواضع هستند و در پست مقام ولایت بسیار عالی عمل کرده و عمل می‌کنند و افتخار می‌کنیم این ولایت به دست ایشان است.

وی با اشاره به رشادت رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی افزود: رزمندگان دفاع مقدس جان خود را کف دست گذاشته شهید و یا زخمی و جانباز شدند واجر معنوی زیادی دارند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: اصل کار توسط رزمندگان دفاع مقدس انجام شدوامثال بنده اقدامی جز برای رضای خدا انجام ندادیم و هر کاری در دفاع مقدس انجام دادم رسالت و وظیفه‌ام بود و اگر مطالبی درباره فعالیت امثال بنده و مراجع تقلید انجام شد باید توسط فرزندان و نزدیکان جمع‌آوری شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به برکات انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب‌های زیادی در جهان اتفاق افتاد ولی پایدار نبود اما 40 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد که این موضوع به خاطر قابلیت وجود رهبری و اخلاص مرحوم امام است.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به آثار عظیم مراسم اربعین حسینی بیان کرد: پیاده‌روی اربعین مولود انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، 8 سال جنگ تحمیلی جهان را تکان داد و علی‌رغم فشار و مشکلاتی که دشمن برای کشورمان ایجاد کرده ولی روح مقاومتی که در ملت ایران وجود دارد سبب ایستادگی در برابر دشمن شده و این موضوع به برکت اخلاص است.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند باید نسبت به بازماندگان انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای وجود داشته باشد و نسل جوان از رشادت و ایثار رزمندگان آگاه شده و ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشند.

منبع:تسنیم