پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

خط حزب‌الله ۲۰۳/ امروز وقت مذاکره نیست

پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 702162
دویست‌وسومین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «امروز وقت مذاکره نیست» منتشر شد.
خط حزب‌الله ۲۰۳/ امروز وقت مذاکره نیست
به گزارش جهان نيوز، با توجه به فرا رسیدن هفته‌ی دفاع مقدس سخن‌هفته‌ی این شماره خط حزب‌الله به بازخوانی بیانات رهبر انقلاب درباره‌ی چگونگی اداره‌ی جنگ پرداخته است.

در تاریخ معاصر، نمونه‌های عبرت‌انگیز و متعددی از سازش مقامات کشور‌های مسلمان با استکبارجهانی و هزینه‌هایی که آنان بر کشور خود تحمیل کرده‌اند وجود دارد نشریه‌ی خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشت این هفته، مروری داشته است بر بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره‌ی وابستگی حاکمان معاصر منطقه و «هزینه‌ی سازشی» که آنان بر ملت خود تحمیل کردند.

همچنین در این شماره خبری اختصاصی از دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌ی شهید سیدرضا کیش‌بافان در خلال سفر مشهد ایشان نیز منتشر شده است که رهبر انقلاب در این دیدار توصیه‌های مهمی درباره ثبات قدم نیرو‌های مومن و انقلابی داشته‌اند.

همچنین در گزارش هفته‌ی این شماره به تذکرات رهبر‌انقلاب نسبت به پرهیز از اختلافات درونی پرداخته است که خواندن این یادداشت خالی از لطف نیست.

سایر بخش‌های نشریه نیز به شرح زیر است:
باید مستقل و شجاع باشید/ کلام امام
نوحه‌هایی که کار مبارزه را می‌کرد/خاطرات رهبری
کار حضرت زینب به اندازه شهادت حسین (ع) عظمت داشت / خانواده ایرانی
حرکت امام حسین (ع) برای اقامه حق و عدل بود / انسان ۲۵۰ ساله
از فرصت هیئت استفاده کنید / هیئت تراز
دشمن می‌خواهد برادران تبدیل به دشمنان شوند/ حزب الله این است

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی ۲۰۳ این هفته‌نامه نیز به ارواح طیبه شهدای آموزش و پرورش تقدیم می‌شود.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A ۴ جهت مطالعه و A ۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نماز‌های جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *