جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

شلیک مردان پژوسوار به عابر پیاده

يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 704494
تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان شلیک به مرد عابر در غرب تهران از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.
شلیک مردان پژوسوار به عابر پیاده
به گزارش جهان نيوز به نقل از جوان، ساعت‌۲۲:۵۵ شامگاه شنبه سیزدهم مهرماه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس در جریان تیراندازی به سوی مرد عابری در حوالی میدان آزادی قرار گرفت و راهی محل شد. بررسی‌ها نشان داد لحظاتی قبل مرد میانسالی از سوی سرنشینان خودروی پژویی هدف تیراندازی قرار گرفته و به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. یکی از شاهدان گفت: در حال عبور از خیابان بودم که دیدم خودروی پژویی که دو مرد جوان سرنشین آن بودند کنار عابر پیاده‌ای توقف کرد و راننده مرد عابر را صدا زد. در همین لحظه سرنشین خودرو هم دو تیر به سوی مرد عابر شلیک کرد. در حالی که مرد عابر غرق در خون روی زمین افتاد راننده همراه مرد تیرانداز با خودروی پژو به سرعت از محل گریختند. سپس مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی ادامه دادند تا اینکه دریافتند مرد زخمی با تلاش پزشکان بیمارستان از مرگ نجات یافته‌است و بنابراین برای روشن شدن زوایای پنهان حادثه از مرد زخمی تحقیق کردند. مرد زخمی درباره حادثه به مأموران گفت: در حال عبور از خیابانی در حوالی میدان آزادی بودم که خودروی پژویی به من نزدیک شد و راننده مرا صدا زد. وقتی به طرف او برگشتم ناگهان سرنشین خودرو با اسلحه‌ای مرا هدف قرار داد و دو تیر به من شلیک کرد و بعد از محل گریختند، اما من نه راننده و نه سرنشین را نشناختم و نمی‌دانم به چه دلیل قصد کشتن مرا داشتند.

در حالی که تحقیقات نشان می‌دهد عاملان تیراندازی به سوی مرد عابر از سوی فرد دیگری اجیر شده‌اند، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری آن‌ها آغاز کردند.
برچسب ها: شلیک پلیس حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
اشد مجازات