جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

رایزنی برجامی ظریف و موگرینی در نیویورک

سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 701868
وزیر امور خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نیویورک دیدار و به رایزنی پرداختند.
رایزنی برجامی ظریف و موگرینی در نیویورک
به گزارش جهان نيوز، فدریکا موگرینی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد امروز (سه شنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در نیویورک دیدار و درباره آخرین تحولات مربوط به برجام گفتگو کرد.

قرار است چهارشنبه (فردا) نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح وزرای خارجه ایران و ۱+۴ و با حضور موگرینی در نیویورک برگزار شود.

وزرای خارجه عمان، دانمارک، فرانسه، هند، اتریش. گرجستان و ژاپن نیز پیش از این با ظریف در حاشیه هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل دیدار کرده بودند.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در تاریخ 98/6/31 دولت آمریکا اعلام کرد که آقای ظریف واجد شرایط دریافت ویزا به سازمان ملل نبودند و ما با چشم‌پوشی به ایشان ویزا دادیم؟! عرض می‌کنم چه ضرورتی داشت که ایشان به آمریکا بروند که آمریکا‌یی‌ها منت بر سر ما بگذارند؟ واقعا حضور وی چقدر موجب تقویت جبهه مقاومت است؟
Iran, Islamic Republic of
یمنی‌ها پالایشگاه سعودی را زدند اما یک غیرنظامی را هم به قتل نرساندند ولی متاسفانه ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی درمدت 5 سال بیش از270 هزار نفر غیرنظامیان یمنی را با سلاح های ممنوعه و بمب خوشه ای ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیلی قتل عام کرده است و همچنان نیزادامه می دهد
اتوبوس مدرسه که با سلاحهای آمریکایی، کشورهای اروپایی و اسرائیلی درسایه سکوت سازمان های بین المللی دریک سال اخیر توسط عربستان و متحدانش کشته شدند اندازه نفت یک پالایشگاه ارزش نداشتند که صدای کسی دردنیا و سازمان ملل و... درنیامد
Iran, Islamic Republic of
...