جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بروجردی: ایالات متحده بازنده بازی خواهد بود

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 701799
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اقدام آمریکا جبهه جدیدِ قدرتمندی به لحاظ سیاسی و اقتصادی و همکاری های بین المللی را به وجود خواهد آورد که بدون تردید ایالات متحده بازنده این بازی خواهد بود.
بروجردی: ایالات متحده بازنده بازی خواهد بود
به گزارش جهان نيوز، علاالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در واکنش به تحریم های اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی، از جمله تحریم بانک مرکزی ایران، اظهار داشت: این اقدام نشان دهنده نهایت ضعف و ناتوانی رئیس جمهور آمریکاست و مانند غریقی است که به هر خس و خاشاکی دست می زند تا بتواند خود را نجات دهد.

وی افزود: ما در طول 40 سال گذشته تحریم های آمریکا را هوشمندانه مدیریت کردیم و از هر تهدید، فرصتی به وجود آوردیم.

بروجردی تصریح کرد: توافق اخیر ایران و روسیه در ارتباط با بهره گیری از پول ملی و کار مشابهی که با ترکیه انجام شده و به نظر می رسد مشابه این اقدام در آینده با چین صورت گیرد عملا در راستای خنثی سازی اقدامات ترامپ، تضعیف دلار و اقتصاد روبه ضعف آمریکا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه جمهوری اسلامی قطعا ارتباطات خود را تقویت خواهد کرد، یادآور شد: بانک مرکزی با کشورهای مختلف دنیا در ارتباط است و سایر کشورها تابع سیاست های آمریکا نیستند که بخواهند این تحریم ها را ملاکی برای ارتباط با ایران قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدام آمریکا جبهه جدیدِ قدرتمندی به لحاظ سیاسی و اقتصادی و همکاری های بین المللی را به وجود خواهد آورد که بدون تردید ایالات متحده بازنده این بازی خواهد بود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *