سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱۰

ترامپ: آمریکا آماده مذاکره با ایران است

پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 704359
رئیس جمهوری با تکرار ادعا‌های پیشین خود، مدعی شد ایران به خاطر مشکلات اقتصادی "به دردسر افتاده" است
ترامپ: آمریکا آماده مذاکره با ایران است
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ با این حال گفت "آمریکا آماده مذاکره با ایران است. "

او مدعی شد: ایران به دردسر افتاده است. اقتصاد آن‌ها دچار مشکلات جدی شده است. تولید ناخالص داخلی ایران ۲۰ درصد کاهش داشته که بی‌سابقه است؛ شاید هم ۲۵ درصد.

ترامپ در عین حال ادامه داد: ما با ایران گفتگو خواهیم کرد. آن‌ها می‌خواهند گفتگو کنند. تحریم‌های اقتصادی و تعرفه‌هایی که بر ایران و کشور‌هایی که با ایران تجارت می‌کنند، به خوبی کار کرده است.
 
او افزود: ایران نمونه جالبی است. خواهیم دید که گفتگو خواهند کرد یا نه. اگر گفتگو کنند خوب است و اگر گفتگو نکنند هم مشکلی نیست.

این ادعا از سوی ترامپ در حالی مطرح می‌شود که شاخص‌های اقتصادی از بهبود نسبی وضعیت اقتصادی کشور حکایت دارد و مسئولان کشورمان بر عبور ایران از شرایط سخت اقتصادی تاکید دارند.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رهبر ایران: دلیلی ندارد برای تولید بمب هسته‌ای هزینه کنیم
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر از پ.ک.ک از داعش در شمال عراق، موصل و و دیگر شهرهای عراق کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
Iran, Islamic Republic of
نیروهای آمریکایی به همراه ناتو ضد تروریسم و القاعده با تبلیغات دروغین ازسال 2003 تاکنون هیچ کاری برای لیبی نکردند.
رر
France
حالا كه روسيه مي گويد ايران و عربستان دعوايشان را به خاك سوريه نكشند و بنوعي خواستار خروج ايران از سوريه است و روسيه با عربستان و امارات قرارداد هاي ميليارد دلاري و تحويل سامانه هاي دفاعي پيشرفته براي مقابله با ايران مي بندد چرا ما نبايد بر خلاف ميل و اراده ٨٠ مليون ايراني با امريكا مذاكره و تعامل نكنيم!!!!
Romania
آمریکا به همراه سازمان ملل متحد، عامل آوارگی مردم دنیاست
بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا و سکوت سازمان های بین المللی هستند.
ومجامع حقوق بشری کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
چرا آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی به هواپیمای مسابربری ایران حمله کرد؟
هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و... توسط نیروی تروریست دریایی آمریکا جنایتکار شماره یک، جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت بوده است ولی متاسفانه نهاد های بین المللی جنایتکار شماره یک از 1367/04/12 تاکنون هیچ عکس العمل نشان نمی دهند، خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟

دربرابر مقابل جنایت ها و تجاوزهای آمریکا بهترین گزینه ساخت سلاح هسته ای است.
Iran, Islamic Republic of
دولت کانادا اموال کشورمان را دزدیده است امیدوارم دولت به خصوص وزارت امور خارجه هرچه سریع‌تر اقدام متقابل ایران را در مورد دزدی دولت کانادا اعلام کند و انتظار داریم پاسخ مناسبی به این دست‌درازی داده شود.
Iran, Islamic Republic of
آقاي محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بايد پاسخ دهد که چطور حاضر شده است با کشور آمریکا جنایتکار شماره یک که عامل جنايت در سوريه، ایران، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن، منطقه وجهان است پاي ميز مذاکره بنشيند و با آنها صحبت کند.
Iran, Islamic Republic of
آقاي محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بايد توضیح و پاسخ دهد که چطور حاضر شده است با کشور آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشورجنایتکار شماره یک دیگر که عامل جنايت گروهک تروریستی منافقین و صدام دیکتاتور درجنگ تحمیلی هشت ساله و در سوريه، ایران، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن، منطقه وجهان است پاي ميز مذاکره بنشيند و با آنها صحبت کند.
Iran, Islamic Republic of
در مورد برجام با ترامپ و آمریکا مذاکره نمی‌کنیم