جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۹

مسئول کشته‌شدن دختر آبی و پسر قرمز

سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 701109
علی خضریان در صفحه شخصی خود در توییتر به فوت پسر بچه ۸ ساله در خروجی ورزشگاه آزادی واکنش نشان داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
اینکه دختر آبی چه جرمی مرتکب شده بود که باید به دادگاه انقلاب میرفت پوپولیستی نیست یه واقعیته
میترا
Iran, Islamic Republic of
= کسی دادگاه انقلاب نرفت اینو بفهم
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری و خانم سلحشور توئیت چیزی نکردند چرا؟
Romania
...
Romania
آیا از مچ تا بازوی دست و از زانو تا مچ پای مرد، جزء بدن حساب می شود و‏‎ ‎‏نگاه کردن به آن حرام است؟‏ امام خمینی: بسمه تعالی، نظر به بازو یا ساق پای مرد نامحرم بر زن حرام است. ‏(کتاب استفتائات امام خمینی (س). سوال9885). . آيا همان گونه كه نگاه مرد به زن حرام است، نگاه زن به مرد نيز حرام است؟ همه مراجع (به جز بهجت و سيستانى): آرى، نگاه زن به بدن مرد نامحرم [به جز سر، گردن و دست ها و جاهايى كه معمولا آن را نمى پوشانند ]حرام است؛ هر چند بدون قصد لذت باشد. آيات عظام بهجت و سيستانى: نگاه زن به بدن مرد نامحرم با قصد لذت حرام است و بنابر احتياط واجب بدون قصد لذت و ترس افتادن به حرام هم نيز [به جز قسمتى از بدن كه معمولا آن را نمى پوشانند مانند سر و دست ها ]جايز نيست.
با این سخنان فقط اصل قضیه را به حاشیه میکشی آقای عزیز. در همه موارد مشابه هم میروی و همین را مینویسی. مشکوک میزنی با این تَکرارت!!
Romania
تا وقتی حاضر نیستید قاطعانه از شریعت اسلامی دفاع کنید و نظر صریح مراجع تقلید را در مورد حرمت تماشای مستقیم بدن مرد به گوش مردم برسانید. آش همین است و کاسه همین....
خانمها از فاصله چندصد متری مثلا میخواهند چه چیزی ببیند؟ ...
Iran, Islamic Republic of
همونی که بابتش میخان دست و پا بشکنن برن ورزشگاه!