پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مقصر گل استقلال از دید مظلومی

شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 452818
خبرهایی از درگیری استقلالی ها به گوش رسیده که حاکی از درگیری بین دو بازیکن استقلال است.
به گزارش جهان به نقل از افکارخبر، استقلالی ها که باورشان نمی شد گل مساوی را در دقیقه ۹۵ بازی دریافت کرده اند، پس از پایان بازی عصبی بودند.
 
 
به نظر می رسید پرویز مظلومی هم ناراحت است و می خواهد بازیکنان را مورد نوازش قرار دهد اما پرویز ترجیح داد چیزی به بازیکنان نگوید و تنها از میلاد فخرالدینی گلایه کرد.
 
 
او رو به این بازیکن گفت: «نمی شد آن توپ آخر را لو نمی دادی؟ همان توپی که رفت و تبدیل به گل شد. ما در موقعیتی بودیم که باید توپ را حفظ می کردیم...»
 
 
البته این همه ماجرا نیست. گفته می شود میثم مجیدی از دید برخی بازیکنان استقلال به عنوان عامل اصلی گل خوردن استقلال، مورد لطف حنیف عمران زاده در رختکن قرار گرفته است.
 
 
 عمران زاده که پس از پایان بازی به شدت ناراحت بود، به محض ورود به رختکن به مجیدی اعتراض می کند و مجیدی نیز با الفاظ رکیک پاسخ عمران زاده را می دهد. این درگیری با دخالت بازیکنان و کادر فنی پایان می یابد و البته ختم به خیر می شود.
 
 
 
مظلومی پیش از ترک ورزشگاه با تایید عصبانیت بازیکنان تیمش گفت: «این هم از اتفاقات فوتبال است. نمی شود به بچه ها اشکالی گرفت. همه با تمام وجود بازی کردند ولی می شد ما برنده باشیم. حیف که برد در آن ثانیه ها از دستمان پرید.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *