سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۴

گوشت گوسفندی دوباره گران شد

جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 698840
قیمت گوشت گوسفندی دوباره گران تر شده است و هرکیلوگرم از این محصول ۱۰۲ هزار تومان تا ۱۳۰ هزار تومان در شهر تهران به فروش میرسد .
گوشت گوسفندی دوباره گران شد
به گزارش جهان نيوز، با وجود وعده های مسئولان برای کاهش قیمت گوشت قرمز اما قیمت گوشت گوسفندی نه تنها ارزان نشده بلکه گرانتر هم شده است؛ به طوری که هرکیلوگرم از این محصول 102 هزار تومان تا 130 هزار تومان به فروش می رسد در حالی که این محصول تا 85 هزار تومان نیز طی ماه های گذشته کاهش یافته بود.

قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز سردست گوسفندی در میادین میوه و تره بار 102 هزار تومان، گوشت گوساله سردست(لخم) 82 هزار تومان و گوشت گوساله ران(لخم) 85 هزار تومان است.

گوشت ران در بازار آزاد نیز 116 هزار تومان است هر چند که این محصول در برخی از فروشگاه ها تا 130 هزار تومان تومان نیز به فروش می رسد.

بنابراین گزارش قیمت هرکیلوکرم گوشت مرغ در میادین میوه و تره بار 12 هزار و 900 تومان و در سطح شهر نیز از 12 هزار و 900 تومان تا 15 هزار و 500 تومان به فروش میرسد.

قیمت هر شانه تخم 30 عددی بسته بندی شده و شناسنامه دار ریز در میادین میوه و تره بار 14 هزار و 800 تومان و در فروشگاه های سطح شهر نیز 15 تا 18 هزار تومان و هرعدد تخم مرغ 600 تا 700 تومان به فروش می رسد.
 
منبع: تسنیم
برچسب ها: گوشت گرانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
کباب جون!!! خداحافظ!!! البته نه برای یک عده ی خاص!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
تو عید قربان رفتیم گوسفند قیمت کنیم.یه گوسفند ده کیلوئی رو میگفت دومیلیون وهشتصد هزارتومن.کوچکتری رو قیمت زدیم گفت دومیلیون وسیصد هزار تومن.نمیدونم چجوری حساب میکنند وبازرسین کجاند اما......مچکریم روحانی!!!
Iran, Islamic Republic of
این دولت داریه؟!!!
Iran, Islamic Republic of
علي بركت الله