سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

شمار فوتی‌های ایران در حج امسال

يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 698413
مهر نوشت: معاون عملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: از آغاز عملیات حج تاکنون، ۱۳ زائر در مکه و مدینه به دلیل مشکلات و ریوی جان باخته اند.
شمار فوتی‌های ایران در حج امسال
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، محمود رضا فقیهی با اشاره به اینکه زائرین بیمار از فرودگاه جده به ایران منتقل شدند، افزود: این زائرین با نظر کمسیون اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و با هماهنگی ستاد حج و زیارت مکه مکرمه برنامه ریزی انتقال این بیماران روز جمعه ۲۵ مرداد تعیین شد.  

وی افزود: این زائرین به دلایل بیماریهای مختلف و ناتوانی جسمانی با نظر کمسیون اعزام به همراه ۶ پزشک و پرستار از فرودگاه جده با هواپیمایی جمهوری اسلامی به ایران اعزام شدند.

فقیهی اظهار کرد: هر چند تعداد مراجعات حجاج به مراکز درمانی بعد از ایام تشریق تاحدودی افزایش یافته است اما مراجعین عمدتا به علت سرماخوردگی و گرفتگی عضلات و ... خواستار دریافت خدمات درمانی هستند.  

معاون عملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: کادر پزشکی اعزامی به سرزمین وحی تا پایان عملیات حج آماده ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائرین است.  

فقیهی گفت: از آغاز عملیات حج تاکنون، ۱۳ زائر در مدینه منوره و مکه مکرمه جان باختند، که بیشترشان مشکلات بیماریهای قلبی و ریوی داشته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *