کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شمار فوتی‌های ایران در حج امسال

27 مرداد 1398 ساعت 12:47

مهر نوشت: معاون عملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: از آغاز عملیات حج تاکنون، ۱۳ زائر در مکه و مدینه به دلیل مشکلات و ریوی جان باخته اند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، محمود رضا فقیهی با اشاره به اینکه زائرین بیمار از فرودگاه جده به ایران منتقل شدند، افزود: این زائرین با نظر کمسیون اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و با هماهنگی ستاد حج و زیارت مکه مکرمه برنامه ریزی انتقال این بیماران روز جمعه ۲۵ مرداد تعیین شد.  

وی افزود: این زائرین به دلایل بیماریهای مختلف و ناتوانی جسمانی با نظر کمسیون اعزام به همراه ۶ پزشک و پرستار از فرودگاه جده با هواپیمایی جمهوری اسلامی به ایران اعزام شدند.

فقیهی اظهار کرد: هر چند تعداد مراجعات حجاج به مراکز درمانی بعد از ایام تشریق تاحدودی افزایش یافته است اما مراجعین عمدتا به علت سرماخوردگی و گرفتگی عضلات و ... خواستار دریافت خدمات درمانی هستند.  

معاون عملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: کادر پزشکی اعزامی به سرزمین وحی تا پایان عملیات حج آماده ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائرین است.  

فقیهی گفت: از آغاز عملیات حج تاکنون، ۱۳ زائر در مدینه منوره و مکه مکرمه جان باختند، که بیشترشان مشکلات بیماریهای قلبی و ریوی داشته اند.


کد مطلب: 698413

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/698413/شمار-فوتی-های-ایران-حج-امسال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com