جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۰۵

درباره انتقادات خاتمی از دولت و مجلس مورد حمایت خود/ حقه خودزنی!

يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 697630
رییس دولت اصلاحات در فاصله هفت ماه مانده به انتخابات مجلس،‌ انتقادات تندی علیه دولت و مجلس موردحمایت خود مطرح کرده است.
درباره انتقادات خاتمی از دولت و مجلس مورد حمایت خود/ حقه خودزنی!
گروه سیاسی جهان نيوز: رییس دولت اصلاحات برای نخستین‌بار در 6 سال گذشته، به‌طورعلنی دربرابر عملکرد دولت منتخب خود زبان به اعتراض گشود. این اعتراض البته دامان اصلاح‌طلبان مجلس را نیز گرفت. اظهارات آقای خاتمی علیه دولت و مجلس با واکنش‌هایی در میان منسوبان جریان اصلاحات نیز همراه بوده است.

خاتمی: مردم حق بازخواست دارند
به گزارش جهان نيوز، صبح نو نوشت: محمد خاتمی هفته گذشته و به‌مناسبت روز خبرنگار، در دیدار با تعدادی از فعالان رسانه‌ای اصلاح‌طلب، برای نخستین‌بار از زمان روی‌کارآمدن دکترروحانی به‌عنوان رییس‌جمهوری در سال 92، به‌طورآشکار درمقابل عملکرد دولت اعتدال زبان به اعتراض گشود. او با انتقاد صریح از انفعال دولت و اصلاح‌طلبان حاضر در مجلس گفت: «درشگفتم دولتی که برای استیفای حقوق ملت روی کار آمده و مجلسی که داعیه دفاع از ملت و حقوق اساسی آن‌ را دارد و دست‌کم اصلاح‌طلبانی که به مجلس راه یافته‌اند، چرا این‌ها فریاد نمی‌زنند و چرا اقدام نمی‌کنند؟ چرا اخطار قانون اساسی داده نمی‌شود؟ چرا اقدام‌های قانونی که از اختیارات قانونگذاران است، استفاده نمی‌شود». رییس دولت اصلاحات تصریح کرد: «به‌نظرم دولت و مجلس محترم همان‌گونه که درباره کارها و اقدام‌های خوبی که کرده‌اند و متاسفانه کمتر به مردم گزارش شده درخور تقدیرند، دربرابر کم‌کاری‌ها، خلف وعده‌ها و کاستی‌ها نیز باید به مردم گزارش دهند و مردم حق بازخواست دارند».

آمدی ولی حالا چرا؟
اظهارات خاتمی به‌سرعت در میان اصلاح‌طلبان با واکنش منفی مواجه شد. آقای صادق زیباکلام، فعال اصلاح‌طلب، با کاربست عبارت طعنه‌آمیز «سیدمظلوم»، درباره انتقادات گزنده خاتمی علیه دولت و مجلس اظهار کرد: «آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟ سیدمظلوم سرانجام پس از سال‌ها انتظار، زبان به مذمت فراکسیون امید و آقای روحانی گشود. آنان را به بی‌توجهی به مطالبات رأی‌دهندگان و سکوت درقبال پایمال‌شدن حقوق شهروندان متهم کرد». زیباکلام همچنین تصریح کرد: «ای‌کاش قبل از پشیمانی گسترده رأی‌دهندگان اقدام کرده بودند».

درخواست برای استعفای دکترروحانی
اظهارات تند و بی‌محابای رییس جریان اصلاحات علیه دو نهاد انتخابی که با حمایت تام اصلاح‌طلبان روی کار آمدند، نخستین‌بار است که وجهه و اعتبار عمومی پیدا می‌کند. پیش‌از‌این، بارها پیش آمده بود که خاتمی نقدهایی در خلوت به شخص دکترروحانی و تیم همراه او وارد کرده باشد که از قضا بعضی از آن‌ها به‌طورگسترده در رسانه‌های گروهی منتشر شد؛ نظیر آنچه آقای علی صوفی، وزیر دولت اصلاحات، درباره دیدارهای خاتمی و روحانی گفته بود. صوفی در روزهای پایانی سال گذشته در گفت‌وگویی، با اشاره به جلسه محرمانه خاتمی با روحانی، از درخواست رییس دولت اصلاحات از رییس دولت اعتدال برای استعفا از سمت خود پرده برداشت. صوفی همچنین در گفت‌وگوی دیگری در اردیبهشت سال جاری، از درخواست بقیه اصلاح‌طلبان از روحانی برای استعفا خبر داد و گفت: «ما همچنان به آقای روحانی توصیه می‌کنیم استعفا دهند؛ چراکه اگر شرایط طوری است که به آقای روحانی اجازه ادامه کار نمی‌دهد، باید فکری کنند». درخواست اصلاح‌طلبان برای استعفای دکترروحانی البته مسبوق به سابقه نیز بوده است. سال گذشته در چنین روزهایی از گوشه‌وکنار جریان اصلاحات زمزمه‌هایی برای استعفای رییس‌جمهوری بلند شد که واکنش رییس‌دفتر رییس‌جمهوری را در پی داشت. واعظی در واکنش به استعفای روحانی، با زبان تحقیرآمیز گفت: «نباید خواسته برخی فعالان سیاسی را بزرگ و رسانه‌ای کرد».

 «تکرار می‌کنم»های سوخته یا حربه برای فریب رقیب؟
ناامیدی از عملکرد دولت و مجلس رییس دولت اصلاحات را پیش‌از‌این به این جمع‌بندی رسانده بود که مردم دیگر به «تکرار می‌کنم»های او اعتنا نخواهند کرد. خاتمی در اسفند سال گذشته در دیدار اعضای فراکسیون امید صراحتا گفت: «فکر می‌کنید در انتخابات آینده مردم به حرف ما پای صندوق می‌آیند؟» خاتمی به سوال خود این‌گونه جواب داد: «بعید می‌دانم؛ مگر اینکه در یک سال آینده تحولی رخ دهد». اظهارات خاتمی مبنی‌بر از‌سکه‌افتادن رونق «تکرار می‌کنم» در شرایطی است که برخی تحلیلگران بر این باورند که چنین مظلوم‌نمایی‌ها و پاپس‌کشیدن‌هایی صرفا حربه‌ای برای گمراه‌ساختن رقیب و دلخوش‌کردن آن‌ها به پیروزی از قبل پیش‌بینی‌شده در انتخابات مجلس یازدهم یا ریاست‌جمهوری سیزدهم است.

خاتمی در اواخر تیرماه سال جاری نیز در اظهارات دیگری، این‌بار استراتژی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات را تبیین کرد. رییس دولت اصلاحات در آن اظهارات دوپهلو گفت: «انتخابات نباید تحریم شود؛ اما اصلاح‌طلبان نمی‌توانند به هر قیمتی وارد انتخابات شوند». رییس دولت اصلاحات همچنین خطاب به مخاطبان اجتماعی خود گفت: «اصلاح‌طلبان و مردمِ ناراضی باید فداکاری و ازخودگذشتگی کنند و به‌خاطر ایران پای صندوق‌ها بیایند تا جلو خطر اصلی گرفته شود». پس از این اظهارات، موجی از نارضایتی در میان جامعه اصلاح‌طلبی در فضای مجازی علیه خاتمی شکل گرفت.

فحاشی توییتری اصلاح‌طلبان علیه خاتمی
در واکنش به اظهارات رییس دولت اصلاحات، اصلاح‌طلبان هشتگ‌های مختلفی علیه خاتمی در توییتر ترند کردند که «صبح‌نو» به‌دلیل رعایت شوونات، از ذکر آن‌ها پرهیز می‌کند. در میان حملات علیه خاتمی، نکته مهم آن بود شمار بسیاری از کاربرانی هم که از هشتگ #خاتمی استفاده کردند، درخواست او از «مردمِ ناراضی برای فداکاری» را به‌باد انتقاد گرفتند و با یادآوری نتایج ناامیدکننده شعار «تَکرار می‌کنم» محمد خاتمی در انتخابات پیشین مجلس شورای اسلامی که به موفقیت فهرست «امید» در انتخابات مجلس انجامید، تأکید کردند «اعتماد به اصلاح‌طلبان» دیگر وجه و صورت منطقی و اقناعی ندارد.

برائت تاکتیکی
نکته‌ای که نباید فراموش کرد، ناظر بر این است که اظهارات بی‌سابقه خاتمی علیه دولت و مجلس، آن‌هم هفت ماه مانده به انتخابات مجلس یازدهم، اصلا نمی‌تواند از خلوص و درستی نیت گوینده آن حکایت کند. اصلاح‌طلبان می‌دانند درصورت برائت‌نکردن از دولت و مجلس دست‌پرورده خود، بختی برای پیروزی مجدد در انتخابات پیش رو ندارند. به‌نظر می‌رسد امر برائت تاکتیک مفیدی برای سعادتمندی اصلاح‌طلبان در انتخابات‌های پیش رو نخواهد بود و درعوض، آنان باید منطق خود در حمایت بی‌چون‌وچرا از دولت و مجلس کنونی را به جامعه رأی خود منتقل کنند.

باوجوداین، برخی اصلاح‌طلبان ازجمله آقای مرتضی الویری، عضو شورای شهر تهران و آقای علیرضا علوی‌تبار، از نظریه‌ورزان اصلاح‌طلب، هم‌اکنون با سفر به نقاط مختلف کشور، مشغول فعال‌کردن ظرفیت‌های بالقوه جریان اصلاح‌طلبی در شهرهای بزرگ‌و‌کوچک هستند تا چنانچه به‌زعم خودشان نتیجه رایزنی‌های فشرده چهره‌های اصلاح‌طلب با نهاد شورای نگهبان به‌کام آن‌ها شد، آن ظرفیت‌ها به میدان رقابت فرستاده شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ض
Iran, Islamic Republic of
به امید نابودی این تفکر برای همیشه از صحنه سیاسی نه تنها کشور بلکه کل دنیا

خدا این تفکر رو نصیب گرگ بیابون نکنه
مجید
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبی از اول دنبال فریب عوام بوده...!!!
ب2
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبی در صفحه سوم قرآن آمده
بیخود اونها را تخریب نکنید
سید جواد
Iran, Islamic Republic of
اینها اصلاح طلب نیستند. به امثال اینها در اوکراین، گرجستان، ونزوئلا و ... می گویند "غربگرا". در صفحه سوم قرآن به کسانی اشاره شده است که می گویند ما اصلاح طلبیم ولی خداوند می گوید که آنها در واقع مفسد هستند.
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته تو سوره بقره:
وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ ﴿۱۱﴾
و چون به آنان گفته شود در زمين فساد مكنيد مى‏ گويند ما خود اصلاحگريم (۱۱)
Iran, Islamic Republic of
برادرم هيچكس بي عيب نيست...
Germany
سید مظلوم و محبوب خاتمی مورد تایید و تکریم ملت قدرشناس ایران!!!!!!
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
...
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
زیبا کلام : خاتمی در میان مردم به شدت بی اعتبار شده است.
خاتمی رو عشقه
Iran, Islamic Republic of
فقط خاتمی
امیر
Iran, Islamic Republic of
مردم بیدار شده اند و دیگه با طناب پوسیده خاتمی ته چاه نمی روند.
Iran, Islamic Republic of
دلتونو به این حرف ها خوش کنید آخرش یه «تکرار» بساط همه براردان رو به هم میریزه
ب2
Iran, Islamic Republic of
تکرار برای زمانی بود که مردم نمی دانستند دختران این آقا در امریکا و اروپا خوشی می کنند. الان خیلی چیزها مشخص شده است.
از ژن های خوب تا قرارگرفتن آدمهای بی لیاقت در مسند و فرزندان نازدانه در فرنگ و ینگه.
Germany
باز هم تکرار خاتمی همه بساطتونو بهم میریزه
ب۲
Iran, Islamic Republic of
خواهیم دید.شش ماه تاشکست تکراری ها. پای بساط خودت محکم بنشین کوچولو.
Germany
تکرار برای همه زمانها و مکانهاست
Iran, Islamic Republic of
داره میریزه!!!!
Iran, Islamic Republic of
مراقب باش برادر اوضاعت خیلی خرابه
طناب پوسیده خاتمی
Iran, Islamic Republic of
خاتمی باید درباره تورم 400 درصدی فعلی و گوشت 120 هزار تومانی و پراید 50 میلیونی و دلار 13000 تومانی پاسخگو باشد و فرار به جلو نکند.
Iran, Islamic Republic of
همون طناب پوسیده خفتون کرده و میکنه آماده شکست بعدی باشین!!!!!
جبار
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان آمریکایی ...
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم.زدی به هدف.خلاصه و مفید.
جانباز
Iran, Islamic Republic of
خلایق هرچه لایق
Germany
سایت جهان نیوز با عکس زیبای سید قلبها خاتمی ارزش پیدا میکنه!!
اسفندیار بهاردست
Italy
ابوالفتنهء مثلاً برخی اصلاح طلبان (که حیف نام اصلاح طلب یا اصلاح گرا) به هر دری می زند تا چند صباحی او و دوستانش در این دنیای فانی، به چندرغاز ناقابل از مواهب آن برخوردار شوند به قیمت به فنا رفتن یکپارچگی این سرزمین و مردمان آن، تنها باید به خدا پناه برد و بس!!!!
Iran, Islamic Republic of
رئیس‌جمهور ما خاتمی بود و رئیس جمهور شما معجزه هزاره سوم...!!
مطلع
Iran, Islamic Republic of
مفاسد عظیم کرسنت و توتال و استات اویل و اختلاس شهرام جزایری و غیره مربوط به دولت خاتمی بود.
کرشنت و توتول چیه برادر غضنفر؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آرزو بر جوانان عیب نیست !
فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
ببین آش چقدر شور شده که خاتمی منتقد دولت و مجلس مورد حمایت خود شده است !!!
Iran, Islamic Republic of
اره برادر خیلی بیشترم شور میشه یکم صبر کنی سی بر صفر بعدی
Iran, Islamic Republic of
سی بر صفر بعدی نابودشون میکنه انشا الله
Iran, Islamic Republic of
در صفحه سوم قرآن می فرماید :
وقتی به منافقین گفته می شود در زمین فساد نکنید
می گویند ما اصلاح کننده ایم . بدانید که آنها فسادکننده اند ولی خودشان شعور درک این مطلب را ندارند

وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِنْ لَا يَشْعُرُونَ
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
التماس دلار فراوان دارم مردم
Iran, Islamic Republic of
التماس هم دردتونو دوا نمیکنه سی بر صفر بعدی نابودتون میکنه
Iran, Islamic Republic of
يكي از حسنات اصلاح طلبان اينست كه كليه ادمهاي بد جنس و بي خاصيت تاريخ گذشته از فهرست سياه مردم خارج گشته و همه ميگند در مقايسه با اصلاح طلبان خداوند رحمت كند شما را...
Iran, Islamic Republic of
روحشان شاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کمی هم در منقبت اصول نمایان بفرمایید استفاده کنیم
Iran, Islamic Republic of
دو جبهه امروز لیبرال و انقلابی است.
دست اصولگرا و اصلاح طلب در دست هم بود و مملکت را به وضع کنونی رساند.
Iran, Islamic Republic of
خیلی بهت فشار اومده
Iran, Islamic Republic of
خدا از خاتمی نگذره که همه فتنه ها زیر سر اوست.
Iran, Islamic Republic of
با تَکرارش اقتصاد و امنیت و فرهنگمون رو به باد داد.
Germany
با تکرار بعدی برای همیشه محوتون میکنه
رضا
Iran, Islamic Republic of
پرچم آلبانی یا آل سعود باهات هماهنگ تره، عوضش کن،...
Iran, Islamic Republic of
پرچم المانی چجوریه برادر غضنفر
رضا
Iran, Islamic Republic of
صبح که تو اردوگاهتون بیدارباش زدن،
بالا سرت رو دیوار کنار عکس "خواهر! مسعود" و "برادر! مریم" رو که نگاه کنی، یه پرچم قرمز رنگ هست شبیه روسری پیر دخترهای شکنجه چی عقده ای همکارت، اون پرچم آلبانیه، همونجایی که امثال تو رو داخلش به آخور بن سلمان و نتانیاهو بستند.
Iran, Islamic Republic of
بابت وضع فعلی اقتصاد کشور و بابت جراحت فتنه 88 ازش نمیگذرم.
رضا
Iran, Islamic Republic of
ازش نمى گذرى ؟!..
Iran, Islamic Republic of
سيد مظلوم محبوب قلبهاست!!!!!!! ، خطاب بدشمنان اين سيد:اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست!!!!!!! ..................................
Iran, Islamic Republic of
این سید ملعون شما این چند سال با این ضعیت فلاکت بار اقتصادی کجا بودند مگر نه اینکه دولت اعتدال حکم رحم اجاره ای اصلاحات بود
Iran, Islamic Republic of
لقب خوتو روي ديگران نگذار اخوي!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
ب2
Iran, Islamic Republic of
دوتا طرفدار مثل تو داشته باشه برای دنیا و آخرتش کافیه!
Iran, Islamic Republic of
نگران اخرت خودت باش برادر غضنفر
ننگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران و حرمت شکنان اصلاح طلب عاشورای 88 عاقبت ته جهنم خواهند بود.
United States
الان چند سالی دارن در ته جهنم ساخت و ساز میکنن تا حضرات به طبقات پایین تر تشریف ببرن ...
Iran, Islamic Republic of
ته جهنم چکار میکردی که ازش خبر داری؟ ابروی خودتو نبر غضنفر جان!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
ب۲
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مـرگ بر باغی انقلاب
لعـنت بر پدر فتنه
هادی
Germany
باغی انقلاب خاتمی!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...خاتمى رو عشقه !!!!!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
با فتنه فتنه مشکلت حل نمیشه برادر!!!!
Iran, Islamic Republic of
با فتنه فتنه کردن حل نمیشه ؟؟؟؟
اونوقت با فتنه حل میشه ؟
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
فقط حالت خرابتر میشه برادر غضنفر
Iran, Islamic Republic of
مشکلاتت شدیدتر میشه ..م
مهدی
Iran, Islamic Republic of
منتظر اقدام انقلابی قوه قضاییه جهت برخورد با وی به جرم تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب و زمینه سازی برای فتنه گری هستیم.
فقط یک محاکمه علنی و آزاد حقایقو آشکار میکنه
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
منتظر اقدام انقلابی یعنی یک محاکمه آزاد و علنی هستیم
Iran, Islamic Republic of
تنها راه محاکمه ازاد و علنیه ...!!!!
شاکی
Iran, Islamic Republic of
فقط اعدام .
Iran, Islamic Republic of
مگه بدون محاکمه حکمی هم صادر میشه؟ ...
مجید
Iran, Islamic Republic of
حق ماست که دولتی را سر کار بیاوریم که این بلا را سرمان بیاورد اقای فتنه گر فتنه بعدی چیه؟
Iran, Islamic Republic of
کسی که برای ایران اسلامی و برای مردم و عزت و سربلندی این کشور تلاش نمی کند و تفکرات حزبی از جان و حیثت کشور هم اولویتش برایش بیشتر است بهتر است با ننگ بی وطنی زندگی نکبت بارش را هر چه زود تر تمام کند که نه در پیشگاه خدا و نه در برابر اربابانش و نه در برابر ملت هیچ کرامت و ارزشی ندارد خدمت به خلق و پاسداری مخلصانه از دین خدا و حفظ آب و خاک و دفاع جانانه از این ارزشهاست که که به انسان قوت و ارزش می دهد!
رضا
Iran, Islamic Republic of
اگر اشتباه نکنم مادر بزرگ خدابیامرز من بود که میگفت: "من در پیشگاه خداوند متعال سوگند یاد می کنم که اگر به حسن روحانی رای بدید و این کار را در انتخاب لیست تدبیر ! و امید ! تکرار ( به فتح ت ) کنید، مشکلات اقتصادی و معیشتی و ... مردم در اسرع وقت به فنا می روند."
قادر
Germany
سی بر صفر دیگری در راه است
خخ
Iran, Islamic Republic of
غضنفر اصلاحات خجالت بکش.
Iran, Islamic Republic of
بر باعث و بانی مشکلات مردم لـعـنـت
رضا
Iran, Islamic Republic of
مادر بزرگ تو ؟! نه ببم جان ؛ اون سيد مظلوم و عزيز خاتمى بزرگ بود !!!!!!!!! به اميد خدا اين دوره هم با او!!!!!!!! مجلس و رياست جمهورى را هم پشت سر خواهيم گذاشت !!!!!!!!!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
اگر امثال سردار سلیمانی و بچه های سپاه نبودند، این دوره که خوبه، همون دو سال اول عمامه سید !!! بزرگوارتون در سفارت آل سعود پرچم شده بود، برید یه کم مرد بشید.
Iran, Islamic Republic of
....
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای خاتمی لطفا با شعور مردم بازی نکنید!
لطفا نقش قیم مابانه برای مردم بازی نکنید!
بازموقع انتخابات مجلس رسید و چون اطلاع از ریزش آرای مردمی طیف اصلاحات-اعتدالیون دارید نمایان شدید.
Iran, Islamic Republic of
زورت گرفته مردم دوسش دارن؟!!!!!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
نه داداش، خلایق هر چه لایق!!!
عدالت
Iran, Islamic Republic of
چرا نطق مطهری در این باره باز نمی شود
وقتی کسی از مجلس انتقاد می کند مطهری شروع به گارد گرفتن و الم شنگه در می آورد چرا وقتی خاتمی ابوالفتنه از مجلس انتقاد می کند حرفی ازش نیست!!!!
اقای خاتمی شما از جناح خودتان و اقای احمدی نژاد از جناح مقابل روی افکار مردم نمیتوانید تاثیر گذار باشید...؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مکار. مردم را گول زد تا به روحانی رای دهند و حالا نتیجه اش را می بینیم که چه شد....
ع ق
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبی و اصولگرائی رو بیخیال . ملت دنبال تفکر انقلابی و متخصص و کاری باشه ,,
Iran, Islamic Republic of
خیلی تلاش کردین که سید رو از قلب ها خارج کنین!!!!! اما عزت و ذلت دست خداست
Iran, Islamic Republic of
عزت و ذلت دست خداست خیال میکنن با ممنوع التصویری و فتنه فتنه کردن کارشون درست میشه
Iran, Islamic Republic of
محبوب قلبها خاتمی با یک پیام نتیجه انتخابات را تعیین میمند
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حالا مگه این دولت اصلاح طلبه که اینجوری به خاتمی می تازید
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر فتنه گران
Iran, Islamic Republic of
طبق سفارش مولایتان ، اب بریزید همون جایی که میسوزه !!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
رهبری10مرداد1384 در آخرین دیدار با خاتمی گفت: «در طول هشت سالی که ما با ایشان به‌طور مستمر و مداوم در ارتباط بودیم، رفاقت و صمیمیت ما با ایشان روزافزون بوده؛ خدا را شکر. الان پیوند عاطفی و محبت‌آمیزی که بین بنده و آقای خاتمی هست، از آنچه در هشت سال پیش بوده، بمراتب مستحکم‌تر است؛ و این ناشی از خصوصیاتی است که من در این مدت در ایشان حس کردم. تدین و پایبندی و نجابت و روحیه‌ی نجیب ذاتىِ ایشان واقعاً جزو امتیازات و خصال برجسته در ایشان است... خیلی‌ها از سال ۷۶ - از اول تشکیل این دولت – می‌خواستند آقای خاتمی را در موضع مقابله و مواجهه‌ی با نظام قرار دهند؛ خیلی هم تلاش کردند؛ ما شاهد بودیم... اما آقای خاتمی حقیقتاً مقاومت کردند!!!!!!!1