جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۱

انفجار مین در اهواز باعث قطع عضو شد

يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 695972
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: یک مرد ۲۶ ساله بعد از ظهر دیروز با ورود به محدوده محافظت شده با مین برخورد کرد و بر اثر انفجار مین از ناحیه مچ پا دچار قطعی عضو شد.
انفجار مین در اهواز باعث قطع عضو شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کیومرث کشوری جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز بیان کرد: یک مرد بعد از ظهر دیروز با انگیزه جمع آوری ضایعات از سیم‌های خاردار محدوده محافظت شده ارتش روبروی کوی سیاحی شهرستان اهواز عبور کرد و با توجه به اینکه این محدوده پاکسازی نشده، بر اثر انفجار مین دچار آسیب شد.

وی با بیان اینکه نام این فرد مصطفی قلمشیری است افزود: با وجود اینکه در این محدوده علامت‌های هشدار و ممنوعیت ورود به منطقه نصب است این فرد بدون توجه به علایم به زمین‌های ارتش وارد شده و دچار حادثه شد.

بر اساس گزارش اداره کل امنیتی وانتظامی استانداری خوزستان، مین و ادوات انفجاری عمل نکرده مربوط به دوران جنگ تحمیلی در این استان، طی سال‌های ۸۵ تا ۹۶ موجب جان باختن ۷۵ نفر و مجروح شدن ۳۹۹ نفر دیگر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نمیدونست این منطقه ممکنه مین داشته باشه؟ تابلوی اخطاری نبود؟