شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۸

فلاحت‌پیشه: اطلاعی از حواشی مالی «نود» ندارم

پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 695691
عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون مسائل مالی برنامه تلویزیونی نود، تاکید کرد: بنده هیچ اطلاعی از بحث های مالی این برنامه ندارم.
فلاحت‌پیشه: اطلاعی از حواشی مالی «نود» ندارم
به گزارش جهان نيوز، حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در توضیح توئیت اخیر خود مبنی بر اینکه «از نهاد‌های امنیتی پرسیدم مشکل عادل فردوسی پور چیست؟ گفتند فقط محبوبیت!» اظهار داشت: در این توئیت اشتباهی نام نهادهای امنیتی را آورده ام، چراکه بنده از یک فرد پرسیدم اشکال کار کجاست؟ که این فرد هم پاسخ داد به نظرم مشکل محبوبیت است.

وی در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون مسائل مالی برنامه تلویزیونی نود، تاکید کرد: بنده هیچ اطلاعی از بحث های مالی این برنامه ندارم.

گفتنی است، حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در توئیتی درباره تعطیلی برنامه ۹۰ گفته بود: «از نهاد‌های امنیتی پرسیدم مشکل عادل فردوسی پور چیست؟ گفتند فقط محبوبیت! به مسئولش در رسانه ملی گفتم، گفت شما دخالت نکنید، این پروسه برخورد با او پروسه‌ای هشت ماهه بوده است!»

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
توی این مملکت نباید محبوب بود و زیاد پرسید...!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
"در این توئیت اشتباهی نام نهادهای امنیتی را آورده ام"

اشتباهی؟! چه طور آدم ممکن است اشتباهی به جای "یک فرد" بنویسد "نهادهای امنیتی"؟! شایعه را با همان توئیت راحت پخش می کنید و بعد می گویید اشتباهی گفتم.
Iran, Islamic Republic of
....د.
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Iran, Islamic Republic of
اصلا ربطی به توئیت نداره. فیلم مصاحبه ایشان است و در اینترنت قابل دسترس است. ....
Iran, Islamic Republic of
از همین اشتباهات فاحش مملکت را فلج کردن وقتی یک شخص را اشتباه می گوید نهاد های امنیتی وای بر ما که ایشان رییس کمیسیون امنیت مجلس بودند
Iran, Islamic Republic of
ببخشید برادر اگر اطلاع ندارید واشراف کامل بر موضوعی ندارید چرا از هر دری حرفی میزنید.
مگر همین شما نبودید که محبوبیت را علت برکناری مجری برنامه نود بیان کردید.کاش بجای از هر دری حرفی زدن کمی با مطالعه واشراف اطلاعاتی حرف میزدید. بخدا در زمینه های مختلف اظهار نظر نفرمایید...