جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

صحبت های بازیکن خارج شده از لیست کالدرون

پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 694839
هافبک سابق پرسپولیس تهران درباره جدایی اش از پرسپولیس صحبت کرد.
صحبت های بازیکن خارج شده از لیست کالدرون
به گزارش جهان نيوز، سروش رفیعی، هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس که امروز (چهارشنبه) ۲ بار به دیدار مدیران این تیم رفت، در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: اتفاقات خاصی رخ نداده و باشگاه تصمیمی گرفت و من امروز برای تعیین تکلیف به باشگاه آمدم. هنوز تعیین تکلیفی صورت نگرفته است.
 
او درباره پبیشنهاداتی که به او می‌شود، بیان کرد: تا زمانی که قرارداد جدیدی امضا نکنم، این گمانه زنی‌ها هست و ادامه خواهد داشت.

رفیعی در مورد انتقادات روز گذشته خود از مدیران پرسپولیس اظهار کرد: هر چیزی را می‌خواستم بگویم، روز گذشته بیان کردم و بیشتر از آن چیزی نیست. اگر نیاز باشد باز هم چیزی بگویم، می‌گویم. تا حالا اختلافی با باشگاه نداشتم و این صحبت‌ها شایعه است.

هافبک سابق تیم ملی ایران در خصوص انتشار ویدئویی از او در اینستاگرام گفت: در آن ویدئو من صحبت کردم از سیستم باشگاه گفتم. فردا هم تعیین تکلیف می‌کنم و صحبت دیگری ندارم.

وی در مورد تذکر کالدرون اظهار کرد: چه کسی این حرف را زده است. در فضای مجازی هر چیزی را بخواهند، می‌نویسند. در مورد مسائلی که بوده صحبت کردم و بعد از تعیین تکلیف باز هم اگر نیاز باشد، صحبت می‌کنم.

رفیعی درباره ماندن بشار و اینکه هافبک عراقی جایگزین او شده است، خاطرنشان کرد: بشار که در گذشته هم بوده و با هم در تیم همبازی بودیم. اگر یک نفر قرار بود به تیم بیاید و من خوشحال شوم، بشار رسن بود. بابت تمدید قرارداد رسن خوشحال هستم.

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص مبلغ قراردادش اظهار داشت: مبلغ قراردادم اگر بالا بود، در موقع عقد قرارداد صحبت می‌کردند، اما قرارداد من بالا نیست و از من بالاتر خیلی‌ها هستند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر قرار بود من یا بقیه فوتبالیست‌ها همیشه یک شکل باشیم، دیگر مسی و رونالدو نداشتیم.

همه یا خوب بودند یا بد، اما باید بگویم من مصدومیت شدیدی داشتم و هفت ماه فوتبال بازی نکردم و فکر می‌کنم این دلایل برای کسی که حداقل یک بار فوتبال بازی کرده، می‌تواند قانع کننده باشد که چرا من شرایط گذشته ام را نداشتم.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *