کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صحبت های بازیکن خارج شده از لیست کالدرون

27 تير 1398 ساعت 9:45

هافبک سابق پرسپولیس تهران درباره جدایی اش از پرسپولیس صحبت کرد.


به گزارش جهان نیوز، سروش رفیعی، هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس که امروز (چهارشنبه) ۲ بار به دیدار مدیران این تیم رفت، در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: اتفاقات خاصی رخ نداده و باشگاه تصمیمی گرفت و من امروز برای تعیین تکلیف به باشگاه آمدم. هنوز تعیین تکلیفی صورت نگرفته است.
 
او درباره پبیشنهاداتی که به او می‌شود، بیان کرد: تا زمانی که قرارداد جدیدی امضا نکنم، این گمانه زنی‌ها هست و ادامه خواهد داشت.

رفیعی در مورد انتقادات روز گذشته خود از مدیران پرسپولیس اظهار کرد: هر چیزی را می‌خواستم بگویم، روز گذشته بیان کردم و بیشتر از آن چیزی نیست. اگر نیاز باشد باز هم چیزی بگویم، می‌گویم. تا حالا اختلافی با باشگاه نداشتم و این صحبت‌ها شایعه است.

هافبک سابق تیم ملی ایران در خصوص انتشار ویدئویی از او در اینستاگرام گفت: در آن ویدئو من صحبت کردم از سیستم باشگاه گفتم. فردا هم تعیین تکلیف می‌کنم و صحبت دیگری ندارم.

وی در مورد تذکر کالدرون اظهار کرد: چه کسی این حرف را زده است. در فضای مجازی هر چیزی را بخواهند، می‌نویسند. در مورد مسائلی که بوده صحبت کردم و بعد از تعیین تکلیف باز هم اگر نیاز باشد، صحبت می‌کنم.

رفیعی درباره ماندن بشار و اینکه هافبک عراقی جایگزین او شده است، خاطرنشان کرد: بشار که در گذشته هم بوده و با هم در تیم همبازی بودیم. اگر یک نفر قرار بود به تیم بیاید و من خوشحال شوم، بشار رسن بود. بابت تمدید قرارداد رسن خوشحال هستم.

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص مبلغ قراردادش اظهار داشت: مبلغ قراردادم اگر بالا بود، در موقع عقد قرارداد صحبت می‌کردند، اما قرارداد من بالا نیست و از من بالاتر خیلی‌ها هستند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر قرار بود من یا بقیه فوتبالیست‌ها همیشه یک شکل باشیم، دیگر مسی و رونالدو نداشتیم.

همه یا خوب بودند یا بد، اما باید بگویم من مصدومیت شدیدی داشتم و هفت ماه فوتبال بازی نکردم و فکر می‌کنم این دلایل برای کسی که حداقل یک بار فوتبال بازی کرده، می‌تواند قانع کننده باشد که چرا من شرایط گذشته ام را نداشتم.

منبع: باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 694839

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/694839/صحبت-های-بازیکن-خارج-شده-لیست-کالدرون

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com