جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۰

پمپئو: دعوت تلویزیون ایران را می‌پذیرم!

دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 694387
وزیر خارجه آمریکا همتای ایرانی خود را به سوء‌استفاده از آزادی مطبوعات آمریکایی متهم کرد و گفت اعتبار ویزای فقط به اندازه تردد میان مقر سازمان ملل تا محل اقامت هیأت ایرانی است.
پمپئو: دعوت تلویزیون ایران را می‌پذیرم!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به واشنگتن پست و در واکنش به خبرها مبنی بر موافقت با صدور روادید برای محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران، مدعی شد وی علیرغم موافقت با این امر، دایره رفت و آمد ظریف در سطح شهر نیویورک را محدود کرده به طوری که وی فقط می‌تواند در حدفاصل مقر سازمان ملل و محل استقرار هیأت دیپلماتیک ایران که به اندازه ۶ بلوک با هم فاصله دارند و همچنین تا محل اقامت نماینده ایران در سازمان ملل، تردد کند.

وی در این باره مدعی شد: دیپلمات‌های آمریکایی در تهران پرسه نمی‌زنند، پس ما هم دلیلی برای اینکه دیپلمات‌های ایرانی آزادانه در شهر نیویورک چرخ بزنند نمی‌بینیم.

وی همچنین از پاسخ به این سوال طفره رفت که آیا ممکن است در جریان نشست مجمع عمومی سازمان ملل که ماه میلادی سپتامبر در نیویورک برگزار می‌شود؛ وی یا دیگر مقامات آمریکا با ظریف دیدار کنند یا خیر.

پمپئو همچنین در ادامه اظهارات اهانت‌آمیز خود ظریف را از بابت مصاحبه با رسانه‌های آمریکایی به سوء‌استفاده از آزادی بیان در راستای اشاعه پروپاگاندای بدخواهانه ایران متهم کرد و مدعی شد (اگر فرصتی داده شود) او هم حاضر است هر دعوتی مبنی بر حضور در تلویزیون ایران را بپذیرد.

گفتنی است؛ ظریف که به منظور شرکت در نشست سالانه مقامات عالیرتبه شورای اقتصادی - اجتماعی ملل متحد به نیویورک سفر کرده، غروب یک شنبه وارد این شهر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من تنها مخالف مذاکره با آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک بودم
آمریکایی ها جنایتکار شماره یک و کشورهای اروپایی ها جنایتکار شماره یک ازسال 1918 تاکنون مانند صهیونیست ها جنایتکار شماره یک بویی ازانسانیت نبرده است.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
بازگشت احترام به پاسپورت ایرانی!!!!!!
روحانی مچکریم!!!!!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
جناب ظریف شما و دولت آقای روحانی که زبان صحبت با دنیا رو بلد بودید!! پس چی شد که حالا خودتون رو هم راه نمیدن!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
برجام تاکنون برای مردم وکشور که سودی نداشت هیچ ارزشی برای مردم و کشور ندارد.
Iran, Islamic Republic of
تابسوزی جناب پمپ او
ممد
Canada
پیشنهاد میکنم صدا و سیما مصاحبه با پمپئو ترتیب بدهد!!! نمی دانم چرا مخالف هستید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
....
رضا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا پیشنهاد خوبی هست.
ما سالها در آمریکا برای مردم آمریکا سخنرانی و مصاحبه کردیم.
یک بار هم خوب است بدون سانسور و ترجمه عجیب و غریب صدای اینها را بشنویم.
کجای این کار ایراد دارد؟
خیلی هم عالی احمدی نژاد میزاریم که باهاش مصاحبه کنه
Iran, Islamic Republic of
روحانی کجایی. توکه میخواستی عزت آبرو شرف رو ب پاسپورت مردم برگردونی ؟؟؟چیشد وزیرتو اینطور راه میدن ینگه دنیا؟؟؟؟...