چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

زخمی شدن ۵۵ فلسطینی در تظاهرات "بازگشت"

شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 693975
شصت‌وششمین جمعه تظاهرات بزرگ بازگشت در مرزهای غزه عصر جمعه با حضور هزاران فلسطینی برگزار شد.
زخمی شدن ۵۵ فلسطینی در تظاهرات "بازگشت"
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور گسترده فلسطینیان در این تظاهرات شده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک گسترده گلوله و گاز اشک آور اقدام به سرکوب این تظاهرات مسالمت آمیز کرد.وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در جریان این تیراندازی‌ها، ۵۵ نفر از جمله چندین کودک زخمی شدند که حال یکی از مجروحان وخیم است.

تظاهرات بازگشت از ۳۰ مارس سال گذشته آغاز شده و تاکنون ۳۱۹ نفر طی آن به شهادت رسیده و بیش از ۳۱ هزار نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال بیش از ۵۰۰ نفر آنان وخیم است.

از طرفی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، دو راکت از غزه به مناطقی در نزدیکی مرزهای مشترک با این منطقه شلیک شد از این رو یک راکت به نزدیکی شهر عسقلان اصابت کرد که منجر به صدا در آمدن آژیرهای خطر شد، راکت دیگر نیز به نزدیکی شهر اشکول در نزدیکی مرزهای مشترک با غزه برخورد کرد که هیچ خسارتی برجای نگذاشتند.
ارتش رژیم صهیونیستی سامانه‌های دفاع هوایی خود در مرزهای غزه را افزایش داده و سامانه‌های گنبد آهنین را به منظور ممانعت از هرگونه حمله راکتی از غزه مستقر کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *