جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

تعیین زمان حمله آمریکا در روزنامه اصلاح‌طلب!

پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 693809
این روزنامه اصلاح‌طلب در مطلبی نوشته: اگر ترامپ بخواهد علیه ایران اقدام نظامی انجام دهد، این کار را در سال ۲۰۲۰ انجام خواهد داد.
تعیین زمان حمله آمریکا در روزنامه اصلاح‌طلب!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه آرمان از اینکه جنگ می‌شود یا نمی‌شود، گذشته و به تعیین زمان حمله امریکا به ایران رسیده است. این روزنامه اصلاح‌طلب در مطلبی نوشته: «اگر ترامپ بخواهد علیه ایران اقدام نظامی انجام دهد، این کار را در سال ۲۰۲۰ انجام خواهد داد. این فرضیه که ترامپ در مرحله نخست قصد دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا به پیروزی دست پیدا کند و سپس علیه ایران اقدام نظامی انجام دهد با ساختار‌ها و رویکرد‌های تصمیم‌گیری در ایالات متحده امریکا سازگاری ندارد. اگر قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری علیه ایران اقدام نظامی انجام دهد، انسجام ملی را در امریکا بیشتر خواهد کرد و در نتیجه میزان حمایت از وی در بین مردم امریکا بیشتر خواهد شد» قریب به اتفاق تحلیل‌گران معتقدند بین ایران و امریکا جنگ نظامی درنمی‌گیرد، اما اصلاح‌طلبان برای ترساندن مردم با شبح جنگ و ارائه مذاکره به عنوان تنها راه حل موجود، تلاش می‌کنند، وقوع جنگ را جدی و حتمی نشان دهند. جالب آنکه در عین حالی که وقوع جنگ را حتمی نشان می‌دهند، به خلع سلاح موشکی ایران فکر می‌کنند و راهکار ارائه می‌دهند: «نکته مهم اینکه در شرایط کنونی کاهش تعهدات برجامی ایران سبب تغییر موازنه قدرت در بین کشور‌های عضو برجام نخواهد شد. احیای برجام نیازمند تغییر موازنه قدرت است. در چنین شرایطی تنها رویکردی تأثیرگذار خواهد بود که با تأثیرگذاری بر طرف مقابل موازنه قدرت را تغییر دهد. اگر موازنه قدرت تغییر نکند طرف مقابل انعطاف‌پذیری لازم را نشان نخواهد داد. موازنه قدرت نیز در سطح سیاست و اقتصاد جهانی است. موازنه قدرت را می‌توان در قابلیت‌های موشکی و یا نقش منطقه‌ای ایران بررسی کرد».

در حالی که اگر سایه جنگی هم در میان باشد، با قدرتمند شدن ایران دور می‌شود، نه با ضعیف شدن.
 
منبع:روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
اینها با هم در ارتباط هستند شاید؟؟؟؟