پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
هشدار فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

نتیجه کار احمقانه آمریکا علیه ایران، بازگشت جنازه سربازان آمریکایی‌ به جای ناوها به آمریکاست

چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 313966
سردار فدوی گفت: اگر آمریکایی‌ها به هر دلیلی دست به کار احمقانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران بزند، مسلماً، در این صورت چیزی که شاهد آن خواهند بود، برگشت ناوهای آمریکایی به آمریکا نخواهد بود، بلکه بازگشت جنازه‌های آمریکایی‌ها به این کشور است.
نتیجه کار احمقانه آمریکا علیه ایران، بازگشت جنازه سربازان آمریکایی‌ به جای ناوها به آمریکاست
به گزارش جهان، سردار دریادار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص خبرپراکنی‌های رسانه‌های غربی مبنی بر ماجراجویی احتمالی آمریکایی‌ها و نیروهای فرامنطقه‌ای پس از سوریه، علیه جمهوری اسلامی ایران و پاسخ نیروی دریایی سپاه به این تهدیدات، اظهار داشت: اولاً اطمینان می‌دهم که دشمن جرأت هیچ‌گونه ماجراجویی را نخواهد داشت، آمریکایی‌ها در موضع انفعال قرار دارند که این موضع انفعال جرأت هرگونه چپ نگاه کردن به جمهوری اسلامی را از آن‌ها گرفته است، چه برسد به آن‌که بخواهند اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

وی در ادامه افزود: اگر آمریکایی‌ها به هر دلیلی دست به کار احمقانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران بزنند، مسلماً، در این صورت چیزی که شاهد آن خواهند بود، برگشت ناوهای آمریکایی به آمریکا نخواهد بود، بلکه بازگشت جنازه‌های آمریکایی‌ها به این کشور است.

سردار فدوی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در حال حاضر به این موضوع اذعان دارند که در برابر نیروی دریایی سپاه در ابعاد شناوری، جنگ مین و موشک‌های ساحل به دریا در موضع ضعف قرار دارند و این‌ها را به عنوان تهدیدات و آسیب‌پذیری‌های خود که هنوز راهی برای آن‌ها پیدا نکرده‌اند، می‌دانند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها بزرگ‌ترین رزمایش‌ها و تمرینات مقابله با مین را انجام می‌دهند ولی زمانی که ما با دقت بر آن‌ها نظارت می‌کنیم، می‌بینیم اقداماتی را که انجام می‌دهند نه در شأن ادعایی که به عنوان ابرقدرتی دارند، بلکه در شأن کشورهای کوچک هم نیست، ضمن آن‌که در ابعاد دیگر هم همین‌طور است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها در شرایطی قرار دارند که این شرایط بسیار بسیار شکننده و آسیب‌پذیر است، گفت: علت اصلی که آمریکا از اقدام یا حتی عنوان اقدام نظامی علیه ما به تحریم‌ها روی آورده، به خاطر این است که آن‌ها اطمینان حاصل کرده‌اند با اقدام نظامی نمی‌توانند راه به جایی ببرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوی استکباری، خوی ظالمانه و کفر آمریکا باعث این می‌شود که اگر آن‌ها بتوانند اقدام نظامی علیه کشوری انجام دهند، به اقدامات دیگر که اقدامات سخیفی است روی نمی‌آورند، بلکه زمانی روی به اقدامات سخیف می‌آورند که مطمئن هستند نمی‌توانند اقدام نظامی انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *