چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

اسرائیل صحنه گردان سیاستهای ترامپ است

دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 691719
کارشناس شورای روابط خارجی آلمان معتقد است که لابی گری های اسرائیل علیه ایران پشت صحنه مواضع رئیس جمهوری آمریکا در قبال تهران است.
اسرائیل صحنه گردان سیاستهای ترامپ است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، «جوزف برامل» کارشناس شورای روابط خارجی آلمان در گفتگو با رادیو این کشور درباره مواضع اخیر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران اظهار داشت: ترامپ به شدت مخالف برخورداری ایران از فعالیت های هسته ای است.

وی در ادامه گفت: با توجه به شرایطی کنونی دو راه بیشتر پیش رو نداریم، یکی اینکه آمریکا، اسرائیل و عربستان فعالیت های هسته ای ایران را پذیرفته و با آن کنار می آیند یا با رد هرگونه فعالیت هسته ای ایران، سعی در ایجاد تنش و تشنج در منطقه خواهند بود.

برامل درباره علت مخالفت ترامپ با فعالیت های هسته ای ایران خاطر نشان کرد: نه فقط ترامپ که اسرائیل نیز مخالف برخورداری ایران از تکنولوژی هسته ای است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که اوضاع داخلی آمریکا نیز در این زمینه دخیل است. بعضاً شاهد آن هستیم که لابی گری های تل آویو نه تنها پشت صحنه که صحنه گردان مواضع واشنگتن در قبال تهران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *