شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

چند هزار خلبان در ایران وجود دارد؟

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 688342
ما در فرودگاه‌های کشور با توجه به ظرفیت‌هایی که در طول سال داریم، سالانه حدود ۵۰ درصد این ظرفیت‌ها به صورت عملی و اجرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که با فعال‌تر شدن هوانوردی عمومی اقتصادی‌تر می‌شود.
چند هزار خلبان در ایران وجود دارد؟
به گزارش جهان نيوز، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امروز ما در کشور ۳ هزار دانشجوی خلبانی و ۱۷۰۰ فارغ‌التحصیل این رشته داریم. سیاوش امیرمکری در مراسم امضای یادداشت تفاهم اقدامات اجرایی جهت تسهیل و توسعه هوانوردی عمومی اظهار داشت:

هوانوردی عمومی از صنایع دانش‌محور است که برپایه اقتصاد جهانی و ایمنی قرار دارد. وی ادامه داد: هوانوردی عمومی با ایجاد ترافیک جدید در کشور به توسعه صنعت هوانوردی و بهبود وضعیت صنعت کمک می‌کند. ما در فرودگاه‌های کشور با توجه به ظرفیت‌هایی که در طول سال داریم، سالانه حدود ۵۰ درصد این ظرفیت‌ها به صورت عملی و اجرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که با فعال‌تر شدن هوانوردی عمومی اقتصادی‌تر می‌شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *