شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۵

اعداد و ارقام خجالت‌آور به روایت احمد توکلی

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 688155
۹۶ درصد مبلغ سپرده‌های حقوقی تنها در اختیار ۳ درصد سپرده‌گذاران است. این اعداد و ارقام فاجعه بار، مایه خجالت و شرمندگی و نمایانگر فقر جامعه است.
اعداد و ارقام خجالت‌آور به روایت احمد توکلی
به گزارش جهان نيوز، احمد توکلی در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر گفت: الگوهای نادرست اتخاذ شده، بی‌عدالتی و فساد، خرمشهرهای دیگری در ایران است که باید آزاد شوند. وی با بیان اینکه ۴۰۳ میلیون حساب بانکی در کشور وجود دارد، عنوان کرد: ۵۲ درصد مبلغ سپرده‌های بانکی کشور تنها در اختیار ۴ دهم درصد مشتریان است. ۹۶ درصد مبلغ سپرده‌های حقوقی تنها در اختیار ۳ درصد سپرده‌گذاران است. این اعداد و ارقام فاجعه بار، مایه خجالت و شرمندگی و نمایانگر فقر جامعه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: کنار گذاشتن امر به معروف و نهی از منکر موجب این بی عدالتی‌ها شده و وضع کنونی را ساخته است. وی اظهار کرد: یک فرد قمه‌کش تنها به یک نفر آسیب می‌رساند، اما یک مدیر بانکی که ۲ هزار میلیارد تومان وام می‌دهد، بدون خونریزی به هزاران نفر آسیب می‌زند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس قالیباف هم زمان انتخابات پر بیراه نمیگفت که سرمایه ها دست 4 درصد جامعه هست
Iran, Islamic Republic of
قالیباف خودش رو کشت که این طلب رو بفهمونه..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
معوقات حقوق فروردین بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تا این لحظه پرداخت نشده است! با نزدیک شدن به اتمام سال آیا قصد ندارند این معوقات را به حساب بازنشستگان واریز کنند؟


پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت
سرپرست سازمان تامین اجتماعی از پرداخت افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه خبر داد.
درپاسخ به سرپرست سازمان تامین اجتماعی
قرار بود افزایش حقوق سال 98 بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اردیبهشت به حساب بازنشستگان واریز شود متاسفانه تاکنون فروردین ماه واریز نشده است چرا؟!!


مسئولان سازمان تامین اجتماعی باید نسبت به وعده هایی که داده اند پاسخکو باشند اما متاسفانه تاکنون واریز افزایش حقوق فروردین ماه هیچ خبری نیست چرا؟
ازرسانه ها درخواست می کنم مطالبات ما را پیگیری کنند.
از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی
سرور
Iran, Islamic Republic of
..