جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
حداد عادل:

اول از همه دولت باید امربه معروف شود

پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب: 687583
فارس نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قبل از همه، دولت باید توسط مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد مورد امر به معروف و نهی از منکر قرار گیرد.
اول از همه دولت باید امربه معروف شود
به گزارش جهان نيوز، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بازدید کرد.

حداد عادل ضمن بررسی دستاوردهای فرهنگی و رسانه ای ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: امروز بارزترین مصداق امر به معروف و نهی از منکر، کنترل فضای مجازی است.

وی در ادامه افزود: تا زمانی که امکان کنترل و رصد دقیق فضای مجازی را نداشته باشیم و فضای مجازی را مهم نشماریم، روزانه تعداد بیشماری از افراد از مسیر حقیقی آگاهی منحرف می شوند و به مطالب و سرگرمی های سطحی و غربی مشغول می شوند.

حداد عادل با تاکید بر اینکه قبل از امر به معروف مردم باید با فعالیت دقیق و با ظرفیت برای امر به معروف به فضای مجازی ورود کرد، گفت: یکی از مهمترین صدمات فضای مجازی در مطالبات و نقد، اتهام و افترا و ترویج کلمات ناپسند و ناهنجار در این فضا است که می تواند در پیشبرد اهداف ستاد امر به معروف و اصلاح جامعه و مسئولان نقش بسیار پر رنگی داشته باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: قبل از همه دولت باید توسط مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد مورد امر به معروف و نهی از منکر قرار گیرد، تا اولاً از رهاشدگی و عدم کنترل فضای مجازی که هم باعث ضررهای فراوان برای نظام و هم مردم شده است جلوگیری کند و نیز مطابق با تاکید مقام معظم رهبری به وضعیت معیشت مردم رسیدگی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *