جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پورشه ۶۰۰ میلیون دلار جریمه شد

پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 685558
پس از محکومیت فولکس ‌واگن و آئودی در جریان پرونده آلایندگی خودروهای دیزل، پورشه نیز به پرداخت جریمه حدودا ۶۰۰ میلیون دلاری محکوم شد.
پورشه ۶۰۰ میلیون دلار جریمه شد
به گزاش جهان نيوز، برند زیرمجموعه فولکس ‌واگن به‌دلیل دستکاری نتایج آزمایش‌های مربوط‌به انتشار گازهای گلخانه‌ای در خودروهای دیزل از طرف دادستان آلمان مجرم شناخته و به پرداخت ۵۹۸ میلیون دلار جریمه محکوم شد. به گزارس فارس و به نقل از راشاتودی دادستانی شهر‌اشتوتگارت در جنوب آلمان به‌تازگی اعلام کرد که بخش توسعه پورشه به تعهدات قانونی خود عمل درقبال فروش خودروهای دیزلی عمل نکرده است. 

مقامات ایالات متحده در سال ۲۰۱۵، اسنادی از تقلب گسترده توسط فولکس‌واگن در نتایج‌ آزمایش‌های آلایندگی منتشر کردند. به‌این‌ترتیب بزرگ‌ترین رسوایی در تاریخ گروه فولکس‌واگن به وقوع پیوست و به پرداخت مبلغی بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار جریمه محکوم شد. فولکس‌واگن، پورشه و آئودی خودروهای دیزلی تولید می‌کردند که با قوانین هوای پاک مطابقت نداشتند و نمی‌توانستند استانداردهای آلایندگی را بگذرانند.

منبع: کیهان
 
برچسب ها: پورشه جریمه آلمان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *