سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۳

تصادف پورشه با پراید در اصفهان +تصاویر

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 686742
رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: ساعت 2 بامداد 26 اردیبشهت سال جاری مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی از تصادف یک دستگاه پروشه با پراید مطلع و به محل حادثه در خیابان کارگر اصفهان اعزام شدند.
به گزارش جهان نيوز، ابوالقاسم چلمغانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت 1:17 بامداد روز پنجشنبه 26 اردیبهشت سال جاری مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی از تصادف یک دستگاه پورشه با پراید مطلع و به محل حادثه در خیابان کارگر اعزام شدند.
 
رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان ادامه داد: در این حادثه پورشه به صورت جلو به پهلو با پراید برخورد کرد که به دلیل شدت جراحات راننده 40 ساله پراید پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

وی با بیان این که پورشه در ادامه با یک پراید و پژو 206 دیگر نیز برخورد کرد، افزود: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی توسط راننده پورشه اعلام کردند.
چلمغانی تاکید کرد: پس از متواری شدن راننده پورشه، وی شناسایی شده و دستگیر خواهد شد که اطلاعات تکمیلی در این باره متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس، این حادثه و حواشی مربوط به مالکان این خودروی میلیاردی در روزهای اخیر بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است که اطلاعات بیشتر در این باره به زودی منتشر خواهد شد.







 
منبع: 598
برچسب ها: پراید تصادف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این است قدرت پراید . الکی نیست 60 ملیون شده
Iran, Islamic Republic of
دو تا پورشه باهم کورس گذاشتند این وسط پرایدی بدبخت باید بمیره. دیه ش رو هم بیمه میده. قشر مستضعف باید تاوان یه عده پولدار پست تر از حیوان رو بدهند
باید گردن این تازه به دوران رسیده ها شکسته شود جان مردم مگر از سر راه پیدا شده!!